TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min tur til USA sommeren 2006

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #165493  av cameleon

Da er det snart skolen slutt for i år. Satt og tenkte på hva jeg skulle gjøre denne sommeren. Så endte opp med en plan jeg har hatt temmelig lenge. Har nå bestil meg flybilett til USA den 21.juni.

Målet med turen er å treffe venner å bekjente som studerer i Boulder Colorado. På dette universitetet: http://www.colorado.edu

Ser virkelig fram til turen. Tar fly til Chicago hvor jeg har fikset meg leiebil som fra Chicago til Denver vil være en knæsjrød 2006 Porsche Boxster :wink: Kjører fra Chicago gjennom MO og så til KS/MO hvor familien min bor. Onkel, søskenbarn m.m. Blir så der ei stund og feirer 4.juli. Masse fyrverkeri og digg den dagen :) , samt at datteren til søskenbarnet mitt har 10års dag den dagen. Så da blir det sikkert litt sjallabais med pyton kake og spyburgere :wink:

Når jeg kommer til Denver så skifter jeg leiebil. Leverer da boxsteren mot en knallgul 2005 Ferrari 360 modena spider :D Skal så kjøre den en lengere periode i Denver, før så målet er Nevada og Las Vegas. Og når jeg kommer dit, så må jeg passe meg for å ikke gjøre noen dumme valg ;)
Når jeg så skal tilbake til Kansas igjen, så leverer jeg først ferrarien for så å hoppe inn i verstingen som alltid har drømt om å kjøre over lengere strekker. Dette er ingen leiebil men onkels personlige i og med at han også har bolig i Las Vegas. Denne gangen er bilen en 98 svart Lamborghini Diablo Roadster :wink:

Tror dette kommer til å bli ett av mine livs største opplevelser.
Kommer til å ta med maskina og ta masse bilder og legge ut under denne tråden når den tiden kommer:) Samt at jeg skal prøve å få filmet og laget en fin film som dere kan laste ned :wink:

Kan ikke si noe annet enn at... JEG GLEDER MEG!!!!!!!!!!!!!!! :D

#165498  av tommis

Vi og :D

#165499  av arctic_celi

DEEEAM!!! Ta med deg videokamera film masse... denne dokumentaren har jeg sett på ... uten tvil :-)

#165501  av cameleon

tommis skrev:Vi og :D
når reiser dere da og hvor? :D

#165503  av arctic_celi

cameleon skrev:
Tror han mente av vi gleder oss til å se bildene 8)

#165505  av cameleon

arctic_celi skrev:DEEEAM!!! Ta med deg videokamera film masse... denne dokumentaren har jeg sett på ... uten tvil :-)
tro meg :D jeg skal prøve å få laget en kjempefin film og tatt masse bilder.
er IKKE noe flink til å lage film da. så dere må vite at dette blir en dokumentarfilm på lavt nivå :mrgreen:

#165506  av cameleon

arctic_celi skrev:
cameleon skrev:
Tror han mente av vi gleder oss til å se bildene 8)
ah ok hehehe :oops: :lol:

#165507  av tommis

cameleon skrev:
Ingen steds. Jeg/vi på forumet gleder oss til filmen som skal lastes ned!
:wink:

#165572  av SMT

gleder meg til og hør/se mere fra usa, av en nøytral person :wink:

har lenge hatt en sånn drøm jeg også,har drømt litt om å bo dær borte også.

så får man høre hvordan det virkelig er dær borte :D

God tur :!:

#165579  av cameleon

SMT skrev:gleder meg til og hør/se mere fra usa, av en nøytral person :wink:

Takk takk :)

Har kjøpt alt jeg trenger for videopptak nå, så kommer til å bli en ganske lang film vil jeg tro :)

#165583  av arctic_celi

cameleon skrev:

Har kjøpt alt jeg trenger for videopptak nå, så kommer til å bli en ganske lang film vil jeg tro :)
Kult! :-)
Gjør du det bra nok er dette nesten godt nok til å selge... tror det er mange som har en liten drøm om å gjøre noe slikt. Tror man må planlegge og tenke på hva som er spennende for seeren å se på.. og komme i kontakt med folket rundt happeningen liksom. Sikkert ikke enkelt.. men finnes jo folk som har gjordt slike reiseprogram alene :-)

Jeg har en liten drøm å kjøre usa på tvers.. en sikkelig sikkelig roadtrip.. tror det kan bli mange spennende opplevelser på veien. Har også lyst på en Supra... så hvorfor ikke dra til USA... kjøpe en Supra mens jeg er der... kjøre igjennom landet.. og ta med meg bilen hjem etter jeg kommet frem til kysten :-) Noen flere som blir med på en slik shoppe bil/road trip eller? 8)

#165589  av dca

Åfyfaen nå blei jeg sjalu! lamborghini diablo! :shock: :shock: råeste bil!!
jeg skal og til usa snart ser jeg! neste sommer tenker jeg det blir tur!:)

#165599  av cameleon

arctic_celi skrev:
cameleon skrev:

Kult! :-)
Gjør du det bra nok er dette nesten godt nok til å selge... tror det er mange som har en liten drøm om å gjøre noe slikt. Tror man må planlegge og tenke på hva som er spennende for seeren å se på.. og komme i kontakt med folket rundt happeningen liksom. Sikkert ikke enkelt.. men finnes jo folk som har gjordt slike reiseprogram alene :-)

Jeg har en liten drøm å kjøre usa på tvers.. en sikkelig sikkelig roadtrip.. tror det kan bli mange spennende opplevelser på veien. Har også lyst på en Supra... så hvorfor ikke dra til USA... kjøpe en Supra mens jeg er der... kjøre igjennom landet.. og ta med meg bilen hjem etter jeg kommet frem til kysten :-) Noen flere som blir med på en slik shoppe bil/road trip eller? 8)
Eneste som er nedtur er at jeg har ikke verdens beste videocamera. Men et helt kurrant et. kostet ca 7.000. så vet ikke hvor bra det er i lengden til noe kvalitetsopptak, men skal i alle fall prøve mitt beste :)

Skal lage en film som alle som vil kan laste ned gratis :) Må bare få tak i en plss der jeg kan laste den opp, for skal prøve mitt beste å kanskje få til noe som har samme varighet som en liten spillefilm. Blir sykt mye jobbing da for å få til noe slik, men alt er mulig :)

Når jeg kommer til kansas så blir det også å treffe igjen en god del venner og bekjente. er noen der borte som blant annet kjører mr2'er supraer :) må få laget noe med hvordan miljøet der borte er :)

Er mye arbeid som skal til bare for å få til en slik tur da. Takk til bekjente å venner så har jeg fått en minimal pris på leie av både boxster og 360. skulle jeg ha leid en 360 sånn uten videre har den ukentlige leia på bilen vært ca $11.000 :wink: Jeg betaler jo ikke langt nær den summen hehe.

MEn tror dette blir bra :)

#165601  av cameleon

dca skrev:Åfyfaen nå blei jeg sjalu! lamborghini diablo! :shock: :shock: råeste bil!!
jeg skal og til usa snart ser jeg! neste sommer tenker jeg det blir tur!:)
Er jo mulighet for at jeg begynner på skole der borte nå om ikke så lenge. Vært mye snakk og tanker om det tidligere, men aldri blitt noe av med tanke på økonomi o.l. men nå ser det ganske så lyst ut, og da er det jo ikke noen tanke å slå det fra seg.

så om du skal på tur og har mulighet neste år, så kan jeg sikkert ta deg med på en tur i lamboen om du har interesse for det :wink:
Det forutsetter seff at jeg er der og at bilen ikke er solgt innen den tid da :)

#165643  av dca

Hvis så skjer har vi ihvertfall en date!