Da er det snart skolen slutt for i år. Satt og tenkte på hva jeg skulle gjøre denne sommeren. Så endte opp med en plan jeg har hatt temmelig lenge. Har nå bestil meg flybilett til USA den 21.juni.
Målet med turen er å treffe venner å bekjente som studerer i Boulder Colorado. På dette universitetet: http://www.colorado.edu
Ser virkelig fram til turen. Tar fly til Chicago hvor jeg har fikset meg leiebil som fra Chicago til Denver vil være en knæsjrød 2006 Porsche Boxster
Kjører fra Chicago gjennom MO og så til KS/MO hvor familien min bor. Onkel, søskenbarn m.m. Blir så der ei stund og feirer 4.juli. Masse fyrverkeri og digg den dagen
, samt at datteren til søskenbarnet mitt har 10års dag den dagen. Så da blir det sikkert litt sjallabais med pyton kake og spyburgere
Når jeg kommer til Denver så skifter jeg leiebil. Leverer da boxsteren mot en knallgul 2005 Ferrari 360 modena spider
Skal så kjøre den en lengere periode i Denver, før så målet er Nevada og Las Vegas. Og når jeg kommer dit, så må jeg passe meg for å ikke gjøre noen dumme valg 
Når jeg så skal tilbake til Kansas igjen, så leverer jeg først ferrarien for så å hoppe inn i verstingen som alltid har drømt om å kjøre over lengere strekker. Dette er ingen leiebil men onkels personlige i og med at han også har bolig i Las Vegas. Denne gangen er bilen en 98 svart Lamborghini Diablo Roadster
Tror dette kommer til å bli ett av mine livs største opplevelser.
Kommer til å ta med maskina og ta masse bilder og legge ut under denne tråden når den tiden kommer:) Samt at jeg skal prøve å få filmet og laget en fin film som dere kan laste ned
Kan ikke si noe annet enn at... JEG GLEDER MEG!!!!!!!!!!!!!!!
Målet med turen er å treffe venner å bekjente som studerer i Boulder Colorado. På dette universitetet: http://www.colorado.edu
Ser virkelig fram til turen. Tar fly til Chicago hvor jeg har fikset meg leiebil som fra Chicago til Denver vil være en knæsjrød 2006 Porsche Boxster

Når jeg kommer til Denver så skifter jeg leiebil. Leverer da boxsteren mot en knallgul 2005 Ferrari 360 modena spider

Når jeg så skal tilbake til Kansas igjen, så leverer jeg først ferrarien for så å hoppe inn i verstingen som alltid har drømt om å kjøre over lengere strekker. Dette er ingen leiebil men onkels personlige i og med at han også har bolig i Las Vegas. Denne gangen er bilen en 98 svart Lamborghini Diablo Roadster

Tror dette kommer til å bli ett av mine livs største opplevelser.
Kommer til å ta med maskina og ta masse bilder og legge ut under denne tråden når den tiden kommer:) Samt at jeg skal prøve å få filmet og laget en fin film som dere kan laste ned

Kan ikke si noe annet enn at... JEG GLEDER MEG!!!!!!!!!!!!!!!

They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo