Toyota Supra MKIV TT
andre 1 skrev:Mange tapere ja som ikke skjønner bedre ... jævla fett å ramle av , ende opp i rullestol hvor årets høyde punkt er å holde foredrag gjenom trygg trafikk for en gjeng drittunger om hvor farlig det er å kjøre fort osv . Fuck the police , jævla fett assåLett og være etterpåklok ja
andre 1 skrev:Har vel litt med alder osv ågjøre om mann syntes dette er fett eller ei ! skal ærlig si at om jeg hadde sett dette klippet for noen år siden så hadde jeg også syntes at dette var tøft , men hedigvis så modnes man med alderen og klarer å se konsekvensene av ting . Kjøringen man ser på ghostrider getaway osv er etter min mening totalt tankeløst og disse folkene må være store egoister som faktisk setter andre meneskers liv i fare allt pga å få et kikk i hverdagen ! Håper virkelig politiet får has på dem en dag slik at de kan få den straffen de fortjener.Må si meg litt enig med deg "andre 1". Det blir for dumt når det går ut over andre uskyldige mennesker som det veldig fort kan gjøre i feks. filmer som getaway. Det hadde ikke vært mye tøft hvis det hadde skjedd en dødsulykke pga. hasardiøs kjøring. Da virkerer det bare så dumt og veldig meningsløst.
andre 1 skrev:Har vel litt med alder osv ågjøre om mann syntes dette er fett eller ei ! skal ærlig si at om jeg hadde sett dette klippet for noen år siden så hadde jeg også syntes at dette var tøft , men hedigvis så modnes man med alderen og klarer å se konsekvensene av ting . Kjøringen man ser på ghostrider getaway osv er etter min mening totalt tankeløst og disse folkene må være store egoister som faktisk setter andre meneskers liv i fare allt pga å få et kikk i hverdagen ! Håper virkelig politiet får has på dem en dag slik at de kan få den straffen de fortjener.kan vel ikke akkurat si at ghostrider setter så mange liv i fare bortsett fra sitt eget. getaway derimot..men men, vi får vel bare håpe på at de faktisk vet hva de gjør