TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fuck the police

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#164649  av sleeper

er vel fra gostrider det der....

#164676  av Fantare

Skjønner ikke at de tørs det der, tenk deg vist han hadde falt av når han snudde deg. Tror det hadde blitt litt kjedlig for han da

#164688  av andre 1

Mange tapere ja som ikke skjønner bedre ... jævla fett å ramle av , ende opp i rullestol hvor årets høyde punkt er å holde foredrag gjenom trygg trafikk for en gjeng drittunger om hvor farlig det er å kjøre fort osv . Fuck the police , jævla fett asså :lol:

#164743  av GT4 CS

andre 1 skrev:Mange tapere ja som ikke skjønner bedre ... jævla fett å ramle av , ende opp i rullestol hvor årets høyde punkt er å holde foredrag gjenom trygg trafikk for en gjeng drittunger om hvor farlig det er å kjøre fort osv . Fuck the police , jævla fett asså :lol:
Lett og være etterpåklok ja :wink: Men takk og pris for at det finnes folk som gir F i alt, da får vi andre noe og le av og se på, er jo dritkult gjort det her da, men hvor lurt det var kan jo diskuteres :lol:

#164750  av andre 1

Har vel litt med alder osv ågjøre om mann syntes dette er fett eller ei ! skal ærlig si at om jeg hadde sett dette klippet for noen år siden så hadde jeg også syntes at dette var tøft , men hedigvis så modnes man med alderen og klarer å se konsekvensene av ting . Kjøringen man ser på ghostrider getaway osv er etter min mening totalt tankeløst og disse folkene må være store egoister som faktisk setter andre meneskers liv i fare allt pga å få et kikk i hverdagen ! Håper virkelig politiet får has på dem en dag slik at de kan få den straffen de fortjener.

#164775  av FireFox

Hehe, sett denna før et sted ja :) skal ha litt kontroll for å snu seg rundt sånn da. 8)

#164786  av memo

nå er jeg ikke kjent for å være så fornuftig, jeg syns det er dritfett :lol:

#164824  av tommis

andre 1 skrev:Har vel litt med alder osv ågjøre om mann syntes dette er fett eller ei ! skal ærlig si at om jeg hadde sett dette klippet for noen år siden så hadde jeg også syntes at dette var tøft , men hedigvis så modnes man med alderen og klarer å se konsekvensene av ting . Kjøringen man ser på ghostrider getaway osv er etter min mening totalt tankeløst og disse folkene må være store egoister som faktisk setter andre meneskers liv i fare allt pga å få et kikk i hverdagen ! Håper virkelig politiet får has på dem en dag slik at de kan få den straffen de fortjener.
Må si meg litt enig med deg "andre 1". Det blir for dumt når det går ut over andre uskyldige mennesker som det veldig fort kan gjøre i feks. filmer som getaway. Det hadde ikke vært mye tøft hvis det hadde skjedd en dødsulykke pga. hasardiøs kjøring. Da virkerer det bare så dumt og veldig meningsløst.

Men grunnen til at jeg postet denne var vel mere fordi det er jo spektakulært å se på noen som setter seg bak-fram på en motor sykkel og viser polisen langefingeren!

#164878  av Th4 Ghost

andre 1 skrev:Har vel litt med alder osv ågjøre om mann syntes dette er fett eller ei ! skal ærlig si at om jeg hadde sett dette klippet for noen år siden så hadde jeg også syntes at dette var tøft , men hedigvis så modnes man med alderen og klarer å se konsekvensene av ting . Kjøringen man ser på ghostrider getaway osv er etter min mening totalt tankeløst og disse folkene må være store egoister som faktisk setter andre meneskers liv i fare allt pga å få et kikk i hverdagen ! Håper virkelig politiet får has på dem en dag slik at de kan få den straffen de fortjener.
kan vel ikke akkurat si at ghostrider setter så mange liv i fare bortsett fra sitt eget. getaway derimot..men men, vi får vel bare håpe på at de faktisk vet hva de gjør

#164880  av andre 1

Godt det ikke bare er meg som har den tankegangen da tommis ! Det som er provoserende er da folk kjører ekstremt fort i tettbebygelse , samme faen hvor dyktig man er til å kjøre så har man ikke sjans i helvete til å stoppe om det skulle komme noen ut i veien ! Skal man rase fra seg så kan en gjøre det på bane eller på en oversiktelig veistrekke. Går ut fra at komentaren til memo kun er ment for å provosere, er vel ingen med alle skruene på plass som mener det er fett å sette andres liv i fare kun for å få et kikk.l

#164986  av GT4 CS

Er vel ikke mange som setter andres liv i fare med fult overlegg, jeg har gjort utrolig mye rart for og få kick jeg, som jeg etterpå skjønte ikke var så veldig lurt, har på en måte blitt voksen jeg og,27år. Men synes dette klippet er kult fordet jeg da, kansje ikke det lureste han har gjort på motorsykkel men. Om han hadde kjørt i full fart midt i byen med masse folk rundt, eller i boligstrøk og der du kan anta det er små barn osv, skjønner tegninga om hvor jeg vil sant? Da hadde det ikke vært kult, men ren idioti og fyren hadde fortjent og fått kappet av armer og ben så han ikke får kjøre noe mer. Uten og fyre opp til krangel, synes da ikke memo provoserte med det han skrev da.

#165002  av Larsen

kan vel ikke akkurat si at ghostrider setter så mange liv i fare bortsett fra sitt eget. getaway derimot..men men, vi får vel bare håpe på at de faktisk vet hva de gjør[/quote]

Tror han fort hadde tatt med seg flere hvis treffer front ruta på en bil...

#165079  av GT4 CS

Så en motor sykkel ulykke i danmark, der en motorsykkel type r et eller annet hadde kjørt i siden på en audi a4 i ca 80kmt. Døra på audien var skummelt mye trykket inn i bilen. Så om han i gohsrider f.eks kjører i noen andre biler eller mister grepet da han kjører sikk sakk mellom bilene kan det gå seriøst galt, andre biler kan jo miste kontrollen av det og, også blir det stjerne smell. Er jo helt klart at han er en proff sjåfør, men det er jo ingen forsikring for at alt går bra det heller da. Men det er nå en gang et bra marked for slike stunt videoer, og det er jo artig og se på også, men noen liker komedie, andre grøss, og man er ikke komiker fordi man liker komedie, ikke er man idiot om man ser filmer som gohstrider heller. Det er iallefall det jeg sier til meg selv da for ikke og stemple meg selv som en :lol:

#165154  av Larsen

Hørte noen rykter om at ghostrider er død jeg?