FireWalk skrev:Gjenstår å se om du har vært snill gutt da
Neemi: håper du har bestilt en kvalitetspakke da! Jeg ønsket meg jo "perfect whife 8.0 beta" og "mors beste barn 1.0" med gratis support livet ut. Jeg blir skuffet om jeg får noe "emil 0.57 beta" eller lignende istedet...
Lilli skrev:Så vidt jeg husker fra skolen er det med to...lexusmann skrev:Neste lørdag...Tja det er jo en aprilsnar da..Lilli skrev:Nææ er du VÆR du og...Er mange værer. her,Lilli...myself included...har bursdag neste lørdag(regn ut selv hvilken dato det er)![]()
Gratulere med dagen!![]()
![]()
Grattis, ja...
Hmm skrives det med en eller to rr
FireWalk skrev: For et valg! Skal jeg selge grombilen, Gifte meg, smelle kjerringa på tjukka og få en skrikerunge istedet?jeg komm en morgen på jobb gla og fornøyd og sa god morgen til en arbeids kolega.
Hmm... Nei det var et vanskelig valg gitt!
FireWalk out.![]()
øxseth skrev:Han sa ikke noe hvorfor hun hadde vekt hanFireWalk skrev: For et valg! Skal jeg selge grombilen, Gifte meg, smelle kjerringa på tjukka og få en skrikerunge istedet?jeg komm en morgen på jobb gla og fornøyd og sa god morgen til en arbeids kolega.
Hmm... Nei det var et vanskelig valg gitt!
FireWalk out.![]()
det svaret jeg fikk var: - det kan du si, du som ikke er gjift og ikke har noen kone som vekker deg om morgenen.....
så konklusjoner er ikke gift deg, vent vertfall noen år. vent til du er gammel og ikke har noen bedre ting du skulle ha gjort....
gratulerer med dagen Firewalk å lykke til