TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gratulerer med dagen til meg selv! :p

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#162440  av 2000celica

Gratulerer med dagen heter det :D
Bare vent, om noen år skulle du ønske du var 25 igjen....... :lol:
Been there, done that......... :cry:

#162441  av sleeper

får vel si gratulerer med dagen jeg og da! :D

#162443  av FireWalk

Takker :) Det blir selvfølgelig gratis kaffe og kake på alle ts-ogn medlemmer som måtte befinne seg i området. Nå er jo ikke det så mange at det gjør noe så da blir det vel desto mer kake på meg! :twisted:

Neemi: håper du har bestilt en kvalitetspakke da! Jeg ønsket meg jo "perfect whife 8.0 beta" og "mors beste barn 1.0" med gratis support livet ut. Jeg blir skuffet om jeg får noe "emil 0.57 beta" eller lignende istedet... :o

#162447  av sleeper

FireWalk skrev:Takker :) Det blir selvfølgelig gratis kaffe og kake på alle ts-ogn medlemmer som måtte befinne seg i området. Nå er jo ikke det så mange at det gjør noe så da blir det vel desto mer kake på meg! :twisted:

Neemi: håper du har bestilt en kvalitetspakke da! Jeg ønsket meg jo "perfect whife 8.0 beta" og "mors beste barn 1.0" med gratis support livet ut. Jeg blir skuffet om jeg får noe "emil 0.57 beta" eller lignende istedet... :o
nå må du huske og på legge av ALT du har av penger da!!
vedlikeholds utgiftene er sinnsykt høye på disse pakkene! (alt du har og litt til..!)
support er det også ganske vansklig med! det kan ogte skje at det ikke er og finne noe sted! :wink:

#162501  av FireWalk

disse pakkene ser bare dyrere ut for hvert sekund som går. Ser ingenting positivt med dem i det hele tatt egentlig, så jeg tror jeg holder meg til mitt nåværende operativsystem (ungkar 1.25) en god stund til.. :lol:

#162505  av Rolfis

Gratulerer så mye med dagen

Ser det er kommet ut Ungkar 1.25 SP1. Prøv den. Det er fjernet en del mindre feil, som oppvasken vil ikke fylle seg med kopper lenger, samt at det følger med en hybelkanin-remover :D

#162507  av FireWalk

Rolfis skrev:Gratulerer så mye med dagen

Ser det er kommet ut Ungkar 1.25 SP1. Prøv den. Det er fjernet en del mindre feil, som oppvasken vil ikke fylle seg med kopper lenger, samt at det følger med en hybelkanin-remover :D
Hehe!! konge! :lol: Den må jeg ha! :D

#162511  av jumbo

grattis, frøken Firewalk.

#162514  av FireWalk

jumbo skrev:grattis, frøken Firewalk.
Takk mister. :wink: *klemmepå* :lol:

#162530  av tojo

Bilde Grattis med dagen Bilde
1/4 til hundre Bilde

#162541  av lexusmann

Lilli skrev:Nææ er du VÆR du og... :)
Gratulere med dagen! :D :D :D
Er mange værer. her,Lilli...myself included...har bursdag neste lørdag(regn ut selv hvilken dato det er) :wink:

Grattis, ja...

#162556  av FireFox

Hehe, nå er du halv veis til 50 ja :lol: men grattis med dagen ;)

#162594  av cameleon

grattis med dagen ja :D 25 er ikke gammelt da. kirurgen skal passe på deg :!: :wink:

#162599  av Lilli

lexusmann skrev:
Lilli skrev:Nææ er du VÆR du og... :)
Gratulere med dagen! :D :D :D
Er mange værer. her,Lilli...myself included...har bursdag neste lørdag(regn ut selv hvilken dato det er) :wink:

Grattis, ja...
Neste lørdag...Tja det er jo en aprilsnar da.. :lol:
Hmm skrives det med en eller to rr :roll:

#162603  av FireWalk

Kirurgen passer på meg ja. Da har jeg jo intet å frykte!

Fikk forresten tidenes beste gave i anledning min fødselsdag! Etter litt kakespising med familien stakk jeg bak på verkstedet for å jobbe litt med bilen. Og da viste det seg at gutta der har jobbet på spreng med datasprutet for å få den klar til oppstart innen jeg kom!

De var nesten ferdig når jeg kom, så etter en halv time med lodding og testing av div. sensorer så var den klar for prøvestart. Og dæven døtte meg om den ikke starta på første forsøket også! Damn! da ble jeg glad! Datasprutet funker iallefall! nå er det bare en masse finjusteringer som gjenstår!

Gjett om jeg ble glad!!! :) selv om jeg spant meg fast utenfor og ikke kom meg av flekken så var ikke det nok til å ta fra meg smilet om munnen!

NÃ¥ ser jeg lyset i enden av tunnelen! :D