Tror virkelig noen av der har truffet på djevlene selv i systemet. Personlig har jeg aldri hatt problemer med noen av eu-kontrollene, teknisk kontroll o.l uansett om jeg har ferdet i trondheim, fosen eller sør-trøndelag generelt. De har kun påpekt at jeg har hatt en fin bil i velid god stand og mer eller midre spurt om hvordan bilen er å kjøre o.l.
Personlig har jeg ikke tuv papirer på noe av det som er mntert i bilen. verken seter, ratt eksosanlegg som har bråket noe hinsides o.l.
Dette med aluvinger ser jeg på kun som et problem om vingene virkelig tyter ut på siden av bilen, noe de fleste ikke gjør. At de er usikre på hvorvidt den skal treffe en fotgjenger etc, er helt høl i huet spør dere meg. Hvor ofte er det vingen de treffer ved sammenstøt? det må jo i så tilfelle være om vedkommende bak rattet har en forkjærlighet for å kjøre revers i trafikken, eller dra brekket så rompa meier med seg mesteparten som er.
Nå er det jo alltid bilister som får skylda om en eller annen tomsing på fortauet blir helt suppe ved et sammenstøt. Synes i bunn å grunn at reglene for fotgjengere burde blitt vektlagt mye sterkere. Man har alltids de som faktisk står å venter og ser om bilen stopper eller ei, men også av typen nidkjære studenter på sykkel, med kaffekopp i den ene hånda og mobilen i den andre, samt Ipoden på full guffe. Et godt eksempel på slike som bare braser ut i trafikken og hvor de skal ha førsterett på alt.
Når det kommer til hva som er lov og ikke lov, så har jeg en del forskrifter samt lover og regler liggende i bilen, i tilfelle det skal bli bråk
skal prøve å få lagt ut de her på forumet for dere som er interesserte. Står en god del der som kan sørge for mye mindre urolighet for dere som kjører med slike kjernefysiske våpen på bilene deres

They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."
91. Toyota Mr2 2.gen Turbo