sindrejl skrev:jan-erik skrev:Arne rebel skrev:Fikk endelig lest bladet, så jeg får gratulere også...Gleder meg til å lese om turbokonverteringen, nytt understel, etc., for det må du dele med oss alle
-og helst med mange bilder...
Understell er bestilt i dag. KW Variant 3. Justerbart i høyde, hardhet og rebound demping.
Turbo kit'et fra HassAuto.com er snart klar for sending fra USA sammen med oljekjøler. Blir en GT28RS turbo, vanninnsprøytning, intercooler. Skal love det blir både bilder og film....
Fikk ellers høyoppløselige bilder på e-post i dag fra photoshooten til reportasjen. Det varmet i det kalde vinterværet 
du finner alltid det værste du
rått!! gleder meg til å se deg i godt driv på acr
regner med det blir mk3 iår? 
Om det er det værste vet jeg ikke, men skal du ha Tüv godkjenning på coiloverne så er vel Variant 3 fra KW det værste

. Skal jeg henge på rundt ACR med deg Sindre så må jo understellet være i orden

Og ja, blir definitivt MK3 på ACR. Comeback kan du jo kalle det, for hadde jo den der første gang for 2 år siden....
Har ellers store forhåpninger til turbo oppsettet, men rekker nok ikke å få det optimalisert til ACR. Får satse på det trygge først. Også er det jo veldig greit å ta det gradvis, og kunne få følelsen av økt effekt flere ganger. Man får jo som kjent aldre nok, en sykdom som jeg tror flere her på forumet er rammet av (uten å nevne navn selvsagt

)