Gratulerer med å få bilen testet i bladet Jan Erik
Kjempestas det,bare synd han med turboen kjørte raskere
Virker som testsjåføren(the stygg) var imponert,eneste han savnet var vel motorkraft,men det er jo ingen bombe.

Jostein skrev:Gratulerer med å få bilen testet i bladet Jan ErikTakk. Men han med turbo'en heter også Jan Erik og er på forumet her...Kjempestas det,bare synd han med turboen kjørte raskere
![]()
Virker som testsjåføren(the stygg) var imponert,eneste han savnet var vel motorkraft,men det er jo ingen bombe.
jan-erik skrev:SÃ¥ bilen i bladet ja, sikkert arti det!!
Har ikke sett det selv enda jeg, så får nok ut å kjøpe meg bladet jeg også. '
supratt skrev:Folk som sier at mid-engined biler er vanskelige og "farlige" å kjøre kan ikke kjøre bil.Bare man har respekt for mr2en så går det som regel bra!![]()
Ble kjempeoverrasket over hvor lett samtlige mr2 generasjoner var å kjøre jeg.
Styggøy mildt sagt.
CelicaTurbo skrev:jeg var i butikken i går og der var det Gatebil blad nr 1 2006, men det bladet hvor denne artikkelen er i er vel nr 2? Vil ikke kjøpe feil bladHarde kår nå som du har fått deg unge eller? Hele apanasjen går med til bleir og Nestle barnemat?
CelicaTurbo skrev:jeg var i butikken i går og der var det Gatebil blad nr 1 2006, men det bladet hvor denne artikkelen er i er vel nr 2? Vil ikke kjøpe feil bladEr nr 1 2006 artikkelen er, så du kan trykt kjøpe bladet som er ute i handelen nå. Er totalt 4 sider artikkelen går over, hvor de 2 første er stort bilde av begge MR2-ene.![]()
CelicaTurbo skrev:det er ikke pengene det går på, men jeg det er ikke så ofte jeg kjøper bilblader og når jeg gjør det så kjøper jeg normalt ikke gatebil magasinet rett og slett pga at jeg ikke liker det spesiellt godtKan ikke være mer enig med deg. Synes generelt alle disse bilbladene i hyllene serverer 95% crap. Hadde vært gøy med et blad som faktisk hadde inneholdt teknisk stuff og ikke kun reklame for for div mms bilder samt silikondukker
cameleon skrev:Er litt sant som du sier....MEN jeg må vel kjøpe bladet, jeg også...CelicaTurbo skrev:det er ikke pengene det går på, men jeg det er ikke så ofte jeg kjøper bilblader og når jeg gjør det så kjøper jeg normalt ikke gatebil magasinet rett og slett pga at jeg ikke liker det spesiellt godtKan ikke være mer enig med deg. Synes generelt alle disse bilbladene i hyllene serverer 95% crap. Hadde vært gøy med et blad som faktisk hadde inneholdt teknisk stuff og ikke kun reklame for for div mms bilder samt silikondukker