sindrejl skrev:He he.... skjønner hva dere snakker om (X Elkjøp/Lefdal)arctic_celi skrev:ja... nå er det LANGT ifra så ille i trondheim da, og jeg hadde definitivt ikke sittet på rema istedetSå elkjøp i tr.heim søkte etter folk...tenkte jeg skulle hive inn en søknad der og...har ikke noe å tape på det uansett.Hvis du har mulighet til å komme deg unna el-kjøp så vil jeg anbefale det på det sterkeste.
Men åssn er det å jobbe der da? Bra, ok, greit eller revva? Åssn er lønna på elkjøp? Regner med ut ifra posten din at du jobber der
Da er det bedre å sitte i kassa på Rema 1000 altså, uten tvil!
(snakker av erfaring, har jobbet der ekstra , sommerjobb og fulltid en periode. Mine erfaringer er crapy betalt (fikk tilbud å være dataansvarlig årslønn 200 000kr jeg prøvde å få 250 000kr men nope), unnerbemannet dilux, opplæring til å lure kundene til å kjøpe noe de ikke trenger, stress... må ta imot mye klager for kunder..og hvis du skal reparere pc'er så får man et lite hjørne/kott å arbeide i....)
Så... du må være sikkelig desp hvis du tar det... men jobb er en jobb...er ok betalt for ekstrahjelp (ca 109spenn timen pluss bonus), men føler jeg har kapasitet til noe mer enn elkjøp nå så.. samt lei av kundemas og tjas.. (folk er så steike dumme)
Skal si i fra når Elprice kommer til Trondheim!!
BMW 118d