TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ledige jobber i tr.heim omrÃ¥dene..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#157664  av jsun

sindrejl skrev:
arctic_celi skrev:
Så elkjøp i tr.heim søkte etter folk...tenkte jeg skulle hive inn en søknad der og...har ikke noe å tape på det uansett.

Men åssn er det å jobbe der da? Bra, ok, greit eller revva? Åssn er lønna på elkjøp? Regner med ut ifra posten din at du jobber der :P
Hvis du har mulighet til å komme deg unna el-kjøp så vil jeg anbefale det på det sterkeste.
Da er det bedre å sitte i kassa på Rema 1000 altså, uten tvil!
(snakker av erfaring, har jobbet der ekstra , sommerjobb og fulltid en periode. Mine erfaringer er crapy betalt (fikk tilbud å være dataansvarlig årslønn 200 000kr jeg prøvde å få 250 000kr men nope), unnerbemannet dilux, opplæring til å lure kundene til å kjøpe noe de ikke trenger, stress... må ta imot mye klager for kunder..og hvis du skal reparere pc'er så får man et lite hjørne/kott å arbeide i....)

Så... du må være sikkelig desp hvis du tar det... men jobb er en jobb...
ja... nå er det LANGT ifra så ille i trondheim da, og jeg hadde definitivt ikke sittet på rema istedet ;) er ok betalt for ekstrahjelp (ca 109spenn timen pluss bonus), men føler jeg har kapasitet til noe mer enn elkjøp nå så.. samt lei av kundemas og tjas.. (folk er så steike dumme) :P
He he.... skjønner hva dere snakker om (X Elkjøp/Lefdal):wink:
Skal si i fra når Elprice kommer til Trondheim!!

#157699  av @lpher

w-master skrev: hehe...dere får si ifra hvis dere trenger folk en gang i framtia! :wink:
Shure thing :)

sindrejl skrev:
samt at om det blir ledig spørs det om dem vil ha norges beste selger fra Elkjøp dit kanskje *peke på seg selv* :wink:
:D
Zepticon skrev:
Jeg synes fattige studenter skulle ha førsterett til eventuelle ledige BRS jobber....
Frykter for at om jeg for jobb der så blir jeg å bruke opp lønna der også
Man kan nok ane ett mønster her ja :D Vi har alle brukt de første lønningene våre på stereo! :D
arctic_celi skrev:
Hvis du har mulighet til å komme deg unna el-kjøp så vil jeg anbefale det på det sterkeste.
Da er det bedre å sitte i kassa på Rema 1000 altså, uten tvil!
(snakker av erfaring, har jobbet der ekstra , sommerjobb og fulltid en periode. Mine erfaringer er crapy betalt (fikk tilbud å være dataansvarlig årslønn 200 000kr jeg prøvde å få 250 000kr men nope), unnerbemannet dilux, opplæring til å lure kundene til å kjøpe noe de ikke trenger, stress... må ta imot mye klager for kunder..og hvis du skal reparere pc'er så får man et lite hjørne/kott å arbeide i....)

Så... du må være sikkelig desp hvis du tar det... men jobb er en jobb...
Wow! Såpass ille ja :) Jobba på Lefdal for snart 10 år sia....den gangen var det faktisk stats å jobbe dær :D ...før Elkjøp kjøpte de opp dette da :)

chris skrev:
Var ikke målet en TS-OGN fulleid sjappe da? :mrgreen:
Shhhh...noen kan høre deg! :mrgreen:

#157704  av w-master

Etter å ha gått igjennom alle postene etter at jeg postet så tror jeg at jeg skal glemme å søke på jobb på elkjøp :P

Fikk desverre ikke den stillingen på møller i trondheim, men gir ikke opp enda...er bare å søke videre :)

#157725  av sindrejl

w-master skrev:Etter å ha gått igjennom alle postene etter at jeg postet så tror jeg at jeg skal glemme å søke på jobb på elkjøp :P

Fikk desverre ikke den stillingen på møller i trondheim, men gir ikke opp enda...er bare å søke videre :)
hey.. den jeg tenkte å søke på det :P

#157750  av w-master

Andreazz skrev:Masse jobber Offshore nå til dags! Og med din utdanning/erfaring trur jeg du kan finne jobber som du er kvalifisert til..

http://www.oilinfo.no
http://www.petromagasinet.no
http://www.statoil.no
Bra den første linken. Mye ledige jobber. Men fant faktisk ikke en eneste jobb der hvor jeg kunne søke på....eller var en da...men ikke faen om jeg søker meg til Sunndalsøra...håper jeg ikke fornærmer noen her...men det er gokk det...har fast arbeid den dag i dag, men vil lenger nord igjen...men flytter ikke hvor som helst :P

Kunne godt tenkt meg ei stilling offshore slik at jeg kan bo nesten hvor som helst i landet uten noen problemer... :twisted:

#157751  av w-master

sindrejl skrev:
w-master skrev:Etter å ha gått igjennom alle postene etter at jeg postet så tror jeg at jeg skal glemme å søke på jobb på elkjøp :P

Jah, det er bare å søke det...du får svar ganske fort...søkte i går og fikk avslag i dag :?

#157771  av sindrejl

w-master skrev:
sindrejl skrev:

Jah, det er bare å søke det...du får svar ganske fort...søkte i går og fikk avslag i dag :?
du fikk svar før søknadsfristen er ute? wtf.. merkeligste jeg har hørt

#157804  av w-master

sindrejl skrev:
w-master skrev:
sindrejl skrev: hey.. den jeg tenkte å søke på det :P
du fikk svar før søknadsfristen er ute? wtf.. merkeligste jeg har hørt
Mhm, syns selv det var litt rart :? Lurer på om det kan ha noe med at jeg bor så langt unna og at jeg har jobb allerede....ikke vet jeg...menmen..

#157807  av spkstrp

uproffesjonelt kaller man det! har søkt på 70 jobber siden nyttår og det har aldri forekommet.. men men, det er jo kanskje greit for deg å få svar fort da? :roll:

#158020  av Cilius

w-master skrev:
Andreazz skrev:Masse jobber Offshore nå til dags! Og med din utdanning/erfaring trur jeg du kan finne jobber som du er kvalifisert til..

http://www.oilinfo.no
http://www.petromagasinet.no
http://www.statoil.no
Bra den første linken. Mye ledige jobber. Men fant faktisk ikke en eneste jobb der hvor jeg kunne søke på....eller var en da...men ikke faen om jeg søker meg til Sunndalsøra...håper jeg ikke fornærmer noen her...men det er gokk det...har fast arbeid den dag i dag, men vil lenger nord igjen...men flytter ikke hvor som helst :P

Kunne godt tenkt meg ei stilling offshore slik at jeg kan bo nesten hvor som helst i landet uten noen problemer... :twisted:
Har noe av den samme utdanning jeg også, jobber i dag som prosessteknikker på Statoil Tjeldbergodden, men må si at måle i livet er å komme seg offshore.
Mange som sier at det bare er dritt å arbeide offshore, men lønna tatt i betrakning så kan man da finne seg i mye :D