TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ledige jobber i tr.heim omrÃ¥dene..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #157513  av w-master

Som topic sier så lurte jeg på om det er noen her som vet om ledige jobber i trondheimsområdene. Jeg er veldig intressert i å komme meg til tr.heim å tar nesten hva som helst av arbeid... Har lett på både aetat og finn.no...men klarer ikke å finne noe...kun en jobb å det var som selger av bildeler på møller...

Jeg har som utdannelse:
GK kjemi og prosessfag.
VK1 Kjemiske prosessfag.
2.5 år som lærling som til følge med et fagbrev som metallurg\prosessoperatør.
3 års erfaring som prosessoperatør innenfor smelteindustri.
2 års erfaring innenfor elektronikk og montør som prosessoperatør.

Er mye mere å nevne... Håper bare at noen her kanskje kunne ha noen tips til meg....

Hvis noen vet om ledige jobber så kan jeg da nås på PM, mail eller tlf: 470 22 055

Takker for alle svar :)

#157521  av w-master

KK-ma70 skrev:Har du prøvd NTNU?
Ikke etter ledige jobber...? :?
Kunne tenkt å søkt meg ditet som student, men det er ikke alternativet akkurat nå.

#157523  av KK-ma70

w-master skrev:
Kunne tenkt å søkt meg ditet som student, men det er ikke alternativet akkurat nå.
NTNU er utrolig stort innen alt mylig... skal ikke se bort ifra at de har noen spennende stillinger...
Bare gå inn på hjemmesidene deres å se.

#157524  av w-master

KK-ma70 skrev:
w-master skrev:
NTNU er utrolig stort innen alt mylig... skal ikke se bort ifra at de har noen spennende stillinger...
Bare gå inn på hjemmesidene deres å se.
Fant ikke noe på hjemmesiden, men sendte dem en mail i allefall :)

Ellers så må folk komme med alt av ledige stillinger dem hører om her :wink:

#157532  av @lpher

Hmm...vi er fullpakka ihvertfall... :wink: Er jo ille nok med 2 TS-OGN'ere fra før av på Bilradiospesialisten! :D

#157537  av w-master

@lpher skrev:Hmm...vi er fullpakka ihvertfall... :wink: Er jo ille nok med 2 TS-OGN'ere fra før av på Bilradiospesialisten! :D
hehe...dere får si ifra hvis dere trenger folk en gang i framtia! :wink:

#157545  av sindrejl

@lpher skrev:Hmm...vi er fullpakka ihvertfall... :wink: Er jo ille nok med 2 TS-OGN'ere fra før av på Bilradiospesialisten! :D
samt at om det blir ledig spørs det om dem vil ha norges beste selger fra Elkjøp dit kanskje *peke på seg selv* ;)

#157567  av w-master

sindrejl skrev:
samt at om det blir ledig spørs det om dem vil ha norges beste selger fra Elkjøp dit kanskje *peke på seg selv* ;)
Så elkjøp i tr.heim søkte etter folk...tenkte jeg skulle hive inn en søknad der og...har ikke noe å tape på det uansett.

Men åssn er det å jobbe der da? Bra, ok, greit eller revva? Åssn er lønna på elkjøp? Regner med ut ifra posten din at du jobber der :P

#157577  av Zepticon

sindrejl skrev:
Jeg synes fattige studenter skulle ha førsterett til eventuelle ledige BRS jobber....
Frykter for at om jeg for jobb der så blir jeg å bruke opp lønna der også :roll:

#157578  av cameleon

Zepticon skrev:
sindrejl skrev:
Jeg synes fattige studenter skulle ha førsterett til eventuelle ledige BRS jobber....
Frykter for at om jeg for jobb der så blir jeg å bruke opp lønna der også :roll:
ofte slik på slike plasser der man virkelig interesserer seg for det man gjør hehe. genialt opplegg da. der lønna går tilbake til sjappa :lol:

#157581  av sindrejl

w-master skrev:
sindrejl skrev:
Så elkjøp i tr.heim søkte etter folk...tenkte jeg skulle hive inn en søknad der og...har ikke noe å tape på det uansett.

Men åssn er det å jobbe der da? Bra, ok, greit eller revva? Åssn er lønna på elkjøp? Regner med ut ifra posten din at du jobber der :P
både rævva å jobbe og rævva lønn..

#157590  av arctic_celi

Hvis du har mulighet til å komme deg unna el-kjøp så vil jeg anbefale det på det sterkeste.
Da er det bedre å sitte i kassa på Rema 1000 altså, uten tvil!
(snakker av erfaring, har jobbet der ekstra , sommerjobb og fulltid en periode. Mine erfaringer er crapy betalt (fikk tilbud å være dataansvarlig årslønn 200 000kr jeg prøvde å få 250 000kr men nope), unnerbemannet dilux, opplæring til å lure kundene til å kjøpe noe de ikke trenger, stress... må ta imot mye klager for kunder..og hvis du skal reparere pc'er så får man et lite hjørne/kott å arbeide i....)

Så... du må være sikkelig desp hvis du tar det... men jobb er en jobb...

#157607  av chris

Var ikke målet en TS-OGN fulleid sjappe da? :mrgreen:

#157661  av sindrejl

arctic_celi skrev:

Hvis du har mulighet til å komme deg unna el-kjøp så vil jeg anbefale det på det sterkeste.
Da er det bedre å sitte i kassa på Rema 1000 altså, uten tvil!
(snakker av erfaring, har jobbet der ekstra , sommerjobb og fulltid en periode. Mine erfaringer er crapy betalt (fikk tilbud å være dataansvarlig årslønn 200 000kr jeg prøvde å få 250 000kr men nope), unnerbemannet dilux, opplæring til å lure kundene til å kjøpe noe de ikke trenger, stress... må ta imot mye klager for kunder..og hvis du skal reparere pc'er så får man et lite hjørne/kott å arbeide i....)

Så... du må være sikkelig desp hvis du tar det... men jobb er en jobb...
ja... nå er det LANGT ifra så ille i trondheim da, og jeg hadde definitivt ikke sittet på rema istedet ;) er ok betalt for ekstrahjelp (ca 109spenn timen pluss bonus), men føler jeg har kapasitet til noe mer enn elkjøp nå så.. samt lei av kundemas og tjas.. (folk er så steike dumme) :P