TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor blir det av Top Gear?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#157232  av Stian

@lpher skrev:Foresten...hva med Volvoen og Audien de drar av "løypa" med? Regner med at det i det minste ble lakkskader :D Ble ikke nevnt noe om det :D
De vet jeg lite om, Jeg jobber på Suzuki Bilimport . men etter som jeg skjønte på Vag og Volvo Folket var det biler som bare var demo biler, og som blir solgt på vanlig måte, akurat som om en forhandler har hatt bilen som en vanlig Demo.... :roll:
SÃ¥ styr unna akkurat de bilene! :P

#157241  av bose

Konge episode! :lol:
høydepunktene var skytinga til Jeremy og hoppet med mini`n :lol: :lol:

#157262  av Magne

Hehe. Jeg syntes vel også at hoppet til Mr. Stig var et høydepunkt. Litt av en type! :D

Lurer på om VAG og Volvo viste hvordan dem kom til å kjøre med bilene jeg?... :)

Det er synd det er så lenge til neste episode!

#157339  av @lpher

Denne episoden gikk foresten i reprise på BBC Prime for ett par dager sia også :)

#157365  av celicat23

For de som ikke skjønner seg på bit torrent, eller klarer skaffe seg episoden på noe annet vis:

http://video.google.com/videoplay?docid ... ear+winter

Dårlig streaming versjon...Men bedre enn ingenting. Og ivertfall bedre enn NRK, som kutter vekk halve episoden når de sender top gear :evil:

#157382  av chris

Helt rått! Flira så jeg hadde vondt i magen :D

#157394  av Andreazz

Ganske imponert over hvor gjennomført programmene deres er.. Kan tenke meg Top Gear har et ganske bra budsjett og MASSE kontakter!
Og de 3figurene der gjør også til at programme blir til noe ekstra.. jeg liker sær humor :lol:

#157419  av Magne

Dem har ikke fått alvslag på å prøve noen biler di nei! Programmet er jo sett av mange hundre millioner seere kan jeg tenke meg. Enhver bilfabrikant vil vel ha bilen sin på det programmet. Om bilen blir slakta eller ikke, reklame er det. :P