TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor blir det av Top Gear?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #155964  av Magne

Som topic sier.. Jeg er totalt avhengig av Top Gear. Jeg syntes det er det beste som er å se på tv punktum.
Har stort sett alle episodene på pc'en. Og begynner å få abstinenser, skjelvninger og det som følger med av at det tar så lang tid med de nye episodene til Top Gear! (:P)

Noen som har snøring på når den neste episoden sendes i Ængeland?

#155968  av Magne

i kveld!?? Morro! Blir kanskje å finne på bittorrent i kveld/natt da!
*gledeseg*

#155978  av celicat23

Det begynner ikke en ny sessong i kveld. De skal sende det som ble filmet i lillehammer, og that's it. Clarksson selv sier at de håper å være tilbake i mai.

http://www.topgear.com/content/features ... /01/1.html

Skjønner fult ut at du har abstinenser. Livet er ikke det samme uten en ny top gear episode hver uke.

#155979  av Rolfis

Oppfordrer at den som finner torrentlink legger den ut her. Må ha det, bare må ha det 8)

#156014  av @lpher

Rolfis skrev:Oppfordrer at den som finner torrentlink legger den ut her. Må ha det, bare må ha det 8)
Vi skulle vel være litt mer snille gutter...å ikke poste direkte linker til copyrighted materiale vel? :D

Meeeeeeeen...ett godt tips kan jo være å google "My XBNBT Tracker" :D
(Fant trackern akkurat nå..når jeg lette etter Top Gear episoden)

Ny-episoden dukker nok opp ganske så snart kan jeg tenke meg :)

EDIT: Helsikke...var mye annet gromt der inne jo! :D Bla Best Motoring test av IS350! "laste laste" :D
Sist redigert av @lpher den 13 feb 2006 00:15, redigert 1 gang totalt.

#156015  av Rolfis

@lpher skrev: Vi skulle vel være litt mer snille gutter...å ikke poste direkte linker til copyrighted materiale vel? :D
True true. :oops:

#156031  av celicat23

Det ligger ivertfall 3 forskjellige torrents på mininova akkurat nå, med top gear episoden! Setter pc'n til å hente ned nå, og drar på jobb... Blir en laaaaang dag på jobb, mens jeg går å gleder meg!!!!

#156037  av @lpher

Ligger ute med disse filnavnene flere plasser: :)
Top Gear - [08x00] - 2006.02.12 [Winter Olympics].avi
TOP.GEAR.Winter.Olympics.Special.[WS-PDTV]

#156054  av arctic_celi

Magne skrev:i kveld!?? Morro! Blir kanskje å finne på bittorrent i kveld/natt da!
*gledeseg*

Beklager, vet at dette er off topic men...
Magne: Er det lenge siden du har kjøpt de felgene der??? Tenker bare på noe jeg så på finn... og autodb...

http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... 29&page=27

#156091  av celicat23

Til dere som ikke har sett det enda: GLED DERE!!!! STOR UNDERHOLDNING!!!!!!!

#156121  av Rolfis

Kan bekrefte at denne episoden er av absolutt toppklasse. MÃ¥ bare sees :D

#156126  av Magne

arctic_celi skrev:
Magne skrev:i kveld!?? Morro! Blir kanskje å finne på bittorrent i kveld/natt da!
*gledeseg*

Beklager, vet at dette er off topic men...
Magne: Er det lenge siden du har kjøpt de felgene der??? Tenker bare på noe jeg så på finn... og autodb...

http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... 29&page=27
Kjøpte dem våren ifjord, før Sommertreffet i Juni på ACR :D
Mine er 18" da... de fleste slike felger jeg har sett er 17". (Og det blir jo for smått... ;))

Jeg har lastet ned episoden nå. Skal ikke legge ut linken, vi må jo være snille gutter... Regner med de fleste her inne klarer å finne slikt selv uansett.
Men jeg venter til ikveld med å se den. Skal jeg kose meg med Bacon Svor og Fun "light" saft. hehe

#156160  av Master

meget morsom episode! :) tror ikke jeg har flira så godt av en top gear episode før. :lol:

Gled dere. Et must å laste ned denne episoden :)

For å spoile litt (ikke les under her om du ikke har sett episoden før)

men vitsene om at i Norge blir det mørkt hvert 15 minutt, og underforstått "bæsj"-humor med å vise skiltet "Farts dempere" og at de drikker fra "Aass" ølglass :D *priceless* :P :P :P

Morsomt måten de fremstiller Norge på hvertfall :)