TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 Mk1 - alexander knoff - Horten *SOLGT* :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#15532  av CelicaTurbo

vel, det er mulig det ligger andre grunner ved det at han ikke svarer...

men.. for et par titalls tusen mer får du 76hk mer og en snodig lakkeringsjobb? :D

#15541  av MRQuoc

Javisst-... PAR titusener til.. ! .. men hadde vel vært meget bra med å ha den i varmen her tror jeg.. :p
hadde tatt godt vare på den.. hadde den vært litt mer "orginalt" i utseende skulle jeg seriøst vurdert den.. men som den ser der .. må jeg nesten tvinge meg til å like den... særlig den "Edge'en" på frontleppa må jeg ha mange timer for å like tror jeg

#15547  av CelicaTurbo

svelg noen likeglad-piller så ordner det seg nok :)

#15554  av Mr2 Mk2

Du fikk bilen alikevel ja?

#15567  av MRQuoc

din snik , hvordan vet du det.. jeg er [ ------------------------------------------------ ] så glad i dag! :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :D :D :o :o :o :o :twisted:

#15570  av Mr2 Mk2

MRQ skrev:din snik , hvordan vet du det.. jeg er [ ------------------------------------------------ ] så glad i dag! :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :D :D :o :o :o :o :twisted:
Hehe jeg vet det meste :wink: synd det var uten stereo da :wink: :wink:

Hehe grattis!!!

#15573  av MR2turbo

Gratulerer MRQ!! :D :D Godt at det gikk bra ;)

#15575  av CelicaTurbo

grattis er på sin plass ja :)

#15585  av bose

Kjempe-flott!!Ta en tur til nøtterøy da!!Må se på herligheten.

#15586  av Mr2 Mk2

helt konge dette ja...NÃ¥ burde jeg komme etter snart :roll:
Gleder meg til helgen så jeg får sett,vidunderet :wink:

#15588  av MRQuoc

takk takk , ser ut som det blir henting imorgen , torsdag kveld. .
Bilen gikk for 48 000,- uten lydanlegg.
lånet går på 4,5% fastrente hvorav 20 000 av dem er rentefritt:p
minuset hittil er at bilen ikke har skilt , noe som ble innhentet av politiet tidligere i sommer.

noen som vet om det koster ekstra å hente skiltene etter avskilting?!
vi har delt årsavgift og regavgift i 2 deler og betaler halvparten hver.. så hvis det kommer mer enn det stopper det litt i det økonomiske foreløpig

#15590  av MRQuoc

Forøvrig bose , kan jeg jo ta meg en liten svippom etter jeg har hentet bilen imorgen :] tror jeg må innom gamlejobben for å sjekke noe timelisteropplegg ! så hvis du kommer ned til Esso'en der etterhvert tror jeg du kommer til å synse bilen.. :] .. jeg kan ta og ringee\sms deg når jeg står i horten og vet mer :] ellers kan jeg jo dra innom deg og parkere vedsiden av bilen din :p ..

#15599  av Erlend

MR2 i boks, gratulasjoner er på sin plass! :) Hold oss oppdatert om hvordan det går med den!

#15603  av Amund

MRQ skrev:noen som vet om det koster ekstra å hente skiltene etter avskilting?!
koster 1100,- ekstra dersom poltiet var og henta skilta...

grattis foresten!!! 8)

#15611  av @lpher

Congrats man ;-)

@lpher