Etter å gjort klart hvilken Shell selgeren mente vi skulle møtes på, (jeg tok Shell på den andre siden av Horten by
) møtte jeg en krøllete meget koselig ung kar..
Vi kjørte deretter opp og så på objektet som er skyld i kontakten mellom oss .
Bilen er mørkgrønn_(perle??) og derimot nesten helt svart! :p

Bilens karroseri tilstand er ganske pent , jeg vil si at den holder det øvrige sjiktet av vedlikehold, med noen få rustflekker (lakkrust og overflaterust ) rundt skruer i hjulbuene.. ..
-Unntagen frontspoileren som ble herpet av politiet under avskiltingen.. noe som skal være nytt før salg
Hjertet av skjønnheten :p

Etter det jeg har forstått av denne lista:
-115mil
-Ny blokk "type 2"
-nye stempler med ringer
-nye råder og rådelager
-ny starter
-ny reg.reim
-nytt svinghjul
-slipt veiv
-planet topp
-nytt av alt simringer, oringer etc.
-nytt luft.olje.bensin filter
-nye plugger
-ny injection modul.
Tja .. tjo.. 115mil med Type 2 blokk :] .. trenger litt mer arbeid før den er klar og god som gull
Injection-modulen kan installeres før salg
Over til cockpiten!

Cockpiten ser generellt urørt av store kirurgiske inngrep , ingen store hull i vegger eller tak, men viser sin alder gjennom normal slitasje , noe som er vanlig :] .. til og med orginalt ratt! :p (rånete med blacklight bak setene , men ;] ) cockpiten har soltak for å trekke eventuell svettelukt under hard kjøring ut ..
-Konklusjon : Den er nesten solgt.. og for samme summen av det selgeren skal ha , kunne man fått mye værre bil... så nå gjelder vel snart forhandlingspilsen for å få igjennnom eventuell salgskontrakt som begge er fornøyde med..
..
-minuset er at den ikke hadde skilter , og jeg vil så gjerne kjøre den før eventuell kjøp .. men det fikser vi senere sikkert
= pris 50.000,- +/-

Vi kjørte deretter opp og så på objektet som er skyld i kontakten mellom oss .
Bilen er mørkgrønn_(perle??) og derimot nesten helt svart! :p
Bilens karroseri tilstand er ganske pent , jeg vil si at den holder det øvrige sjiktet av vedlikehold, med noen få rustflekker (lakkrust og overflaterust ) rundt skruer i hjulbuene.. ..
-Unntagen frontspoileren som ble herpet av politiet under avskiltingen.. noe som skal være nytt før salg

Hjertet av skjønnheten :p
Etter det jeg har forstått av denne lista:
-115mil
-Ny blokk "type 2"
-nye stempler med ringer
-nye råder og rådelager
-ny starter
-ny reg.reim
-nytt svinghjul
-slipt veiv
-planet topp
-nytt av alt simringer, oringer etc.
-nytt luft.olje.bensin filter
-nye plugger
-ny injection modul.
Tja .. tjo.. 115mil med Type 2 blokk :] .. trenger litt mer arbeid før den er klar og god som gull

Injection-modulen kan installeres før salg

Over til cockpiten!
Cockpiten ser generellt urørt av store kirurgiske inngrep , ingen store hull i vegger eller tak, men viser sin alder gjennom normal slitasje , noe som er vanlig :] .. til og med orginalt ratt! :p (rånete med blacklight bak setene , men ;] ) cockpiten har soltak for å trekke eventuell svettelukt under hard kjøring ut ..

-Konklusjon : Den er nesten solgt.. og for samme summen av det selgeren skal ha , kunne man fått mye værre bil... så nå gjelder vel snart forhandlingspilsen for å få igjennnom eventuell salgskontrakt som begge er fornøyde med..

-minuset er at den ikke hadde skilter , og jeg vil så gjerne kjøre den før eventuell kjøp .. men det fikser vi senere sikkert

= pris 50.000,- +/-
Sist redigert av MRQuoc den 03 sep 2003 20:12, redigert 1 gang totalt.
Reinkarnasjon
-
En lotus Espirit Wannabe som står på leca og ser halv 5 ut!

- Quoc
-
En lotus Espirit Wannabe som står på leca og ser halv 5 ut!

- Quoc