mens jeg må nøye meg med 96x96 og maks 12kb....
Mr2 Turbo Gen. 3.
mr.two skrev:mens jeg må nøye meg med 96x96 og maks 12kb....Det er fordi vi på forumet ikke synes du fortjener større
cameleon skrev:Jasså, har jeg ikke vært snill gutt ?mr.two skrev:mens jeg må nøye meg med 96x96 og maks 12kb....Det er fordi vi på forumet ikke synes du fortjener større![]()
Neida hehe![]()
Har lurt på det samme selv
Larsen skrev:Fordi avatarer tatt fra nettsider (med url) ikke forandre størelser.Nå har jeg forsøkt med URL, men jeg får fremdelses beskjed om at filen må være på under 12kb.
mr.two skrev:Jasså, har jeg ikke vært snill gutt ?hehe. joda
TheStig skrev:har med hvor godt du vedlikeholder bilen din rett og slett.. Vil ikke ha store bilder av sjittne og sjabbye biler... ta et hintHint om at hva ? Bilen min er skitten og sjabby ? Nå ville jeg ha en gif animasjon i avataren min, og ikke et bilde av bilen min, som er langt fra møkkete, og absolutt ikke sjabby.
mr.two skrev:Ikke bry deg for mye om han, han har konstant PMS. Kort og dårlig forklart hvordan jeg fikk GIF animasjonen jeg har i avataren min:TheStig skrev:har med hvor godt du vedlikeholder bilen din rett og slett.. Vil ikke ha store bilder av sjittne og sjabbye biler... ta et hintHint om at hva ? Bilen min er skitten og sjabby ? Nå ville jeg ha en gif animasjon i avataren min, og ikke et bilde av bilen min, som er langt fra møkkete, og absolutt ikke sjabby.
celicat23 skrev:Thx buddy. Det gjorde susen !mr.two skrev:Ikke bry deg for mye om han, han har konstant PMS. Kort og dårlig forklart hvordan jeg fikk GIF animasjonen jeg har i avataren min:TheStig skrev:har med hvor godt du vedlikeholder bilen din rett og slett.. Vil ikke ha store bilder av sjittne og sjabbye biler... ta et hintHint om at hva ? Bilen min er skitten og sjabby ? Nå ville jeg ha en gif animasjon i avataren min, og ikke et bilde av bilen min, som er langt fra møkkete, og absolutt ikke sjabby.
1. Jeg lagret gif fila på http://www.photobucket.com kontoen min.
( http://photobucket.com/albums/v398/markryder/deler/ )
(hvis du lurer litt på han med sau'en og dildo'en, så er det audi/vw trimmer dahlback og en fyr, som ble photoshoppet for en tråd på ett annet forum)
Det er flere tjenester som dette, som du kan lagre bilder osv på (imageshack osv osv). Er fornøyd med photobucket. De har en bra gratis tjeneste, og det koster veldig lite å oppgradere hvis du vil.
2. Gikk inn på "PROFIL" (se øverst på forum siden, der står det ALBUM, HJELP, SØK, MEDLEMSLISTE osv).
Når du har trykket på "profil" så gå helt nederst på siden som kommer opp. Der har du noen valg om hvordan du vil legge inn bilde i profilen din ("last opp en avatar fra din pc" osv)
Der la jeg inn linken til GIF animasjonen i feltet bak "Link til en avatar på en annen nettside:"
(Som i dette tilfellet ble "http://img.photobucket.com/albums/v398/ ... animal.gif")
3. Trykk OK, sjekk nye avataren din, og vent å se om du får huden full av kjeft fra en moderator eller ikke
CelicaTurbo skrev:og nettopp de to animgiffene som har kommet i denne diskusjonen gjør at denne diskusjonssiden tar 45 sekunder lengre å laste for de med modem enn hva som strengt talt trengs, det er rett og slett en mangedobling av nødvendig nedlastingstid for disse medlemmene, et par folk til med slike avatarer og kanskje noen vedlegg så tar det fort mange minutter for enkelte å vise en diskusjonsside på forumet. Det er ikke slik jeg ønsker at dette forumet skal oppleves for forumets brukere og det er fremdeles slik at det er mange som ikke har bredbånd her til lands. At noen velger å omgå de begrensningene som er satt er ikke alltid så lett å gjøre noe med som admin men jeg kan velge å selv fjerne medlemmers avatarer om bruken blir for drøy.. det er ihvertfall sikkert at det ikke er spesiellt heldig at enkelte reduserer forumopplevelsen for andre bare pga at de synes at noe er tøfft.Er da vel ikke bare avatarer som bidrar til å gi modembrukeren en "redusert forumopplevelse" ? Hva med signaturer ? Er vel strengt tatt ingen kb begrensning der, og det er vel det som er problemet, at man ikke klarer å flytte data fort nok. Nå har ikke jeg de store kunnskapene om akkuratt dette, men virker som fornuftig synsing.