Har fått prøven på sølvgrå folie nå og jeg mener den ser bra ut. Jeg prøvde å ta bilde av prøven uti solen men det gikk ikke så bra av en eller annen grunn, ser bare skitten-hvit ut på bildet.. fargen er grå med sølv, dvs ikke skinnende blank sølv, men lys grå med sølvtone. Tror ikke jeg kan forklare det på noen annen måte.
Så, dette er en avstemning på hvem som ønsker hvilken farge, alternativene er 'blank sort', 'sølvgrå' eller 'annen'. Om dere har ønske om en annen farge så skriv en post hvor dere beskriver fargen i tillegg til å stemme, så kan jeg be om en slik farge ved bestilling men det går på eget ansvar om fargen ikke blir som ønsket
slik ser merket ut på min bil:

Formålet med avstemningen er å vite hvor mange som ønsker merke og i hvilken farge, slik at jeg får en føling med hvor mange jeg skal bestille.
Om noen ønsker større merker for frontrute eller tilsvarende kan jeg forhøre meg om pris på dette om dere oppgir ønsket størrelse. Går utifra at det ikke er noe problem for selskapet å produsere større merker på grunnlag av grafikkfilen de har fått tilsendt.
Om dere ikke ønsker merke så ikke stem heller!
Så, dette er en avstemning på hvem som ønsker hvilken farge, alternativene er 'blank sort', 'sølvgrå' eller 'annen'. Om dere har ønske om en annen farge så skriv en post hvor dere beskriver fargen i tillegg til å stemme, så kan jeg be om en slik farge ved bestilling men det går på eget ansvar om fargen ikke blir som ønsket

slik ser merket ut på min bil:

Formålet med avstemningen er å vite hvor mange som ønsker merke og i hvilken farge, slik at jeg får en føling med hvor mange jeg skal bestille.
Om noen ønsker større merker for frontrute eller tilsvarende kan jeg forhøre meg om pris på dette om dere oppgir ønsket størrelse. Går utifra at det ikke er noe problem for selskapet å produsere større merker på grunnlag av grafikkfilen de har fått tilsendt.
Om dere ikke ønsker merke så ikke stem heller!
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet