TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvem vil ha ts-ogn foliemerker?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

Hvilken farge ønsker du på ditt ts-ogn foliemerke?

Blank svart
7
35%
Sølvgrå
13
65%
Annen
Ingen stemmer
0%
 #15006  av CelicaTurbo

Har fått prøven på sølvgrå folie nå og jeg mener den ser bra ut. Jeg prøvde å ta bilde av prøven uti solen men det gikk ikke så bra av en eller annen grunn, ser bare skitten-hvit ut på bildet.. fargen er grå med sølv, dvs ikke skinnende blank sølv, men lys grå med sølvtone. Tror ikke jeg kan forklare det på noen annen måte.

Så, dette er en avstemning på hvem som ønsker hvilken farge, alternativene er 'blank sort', 'sølvgrå' eller 'annen'. Om dere har ønske om en annen farge så skriv en post hvor dere beskriver fargen i tillegg til å stemme, så kan jeg be om en slik farge ved bestilling men det går på eget ansvar om fargen ikke blir som ønsket :)

slik ser merket ut på min bil:

Bilde

Formålet med avstemningen er å vite hvor mange som ønsker merke og i hvilken farge, slik at jeg får en føling med hvor mange jeg skal bestille.

Om noen ønsker større merker for frontrute eller tilsvarende kan jeg forhøre meg om pris på dette om dere oppgir ønsket størrelse. Går utifra at det ikke er noe problem for selskapet å produsere større merker på grunnlag av grafikkfilen de har fått tilsendt.

Om dere ikke ønsker merke så ikke stem heller!

#15007  av Turbo 4x4

Jeg ønsker en 2 merker i blank sort.. Hva koster dem?????

#15010  av chris

Ikke at jeg er gjerrig ellerno sånt, men prisen? ;)

-EDIT-
Er dette to sett, ett til hver side, eller er det kun til en side?

#15020  av Mr2 Mk2

Vil ha en av hver jeg...

#15026  av chris

jostein skrev:Vil ha en av hver jeg...
Vil såklart ha ett på hver side jeg også. Og bakrute er under vurdering.

#15034  av MRQuoc

meh , må ha sølv.. skal jo ha mørk bil :)
gjerne 4 stk.. tilfelle feil påsatt eller trøtt-i-trynet-sette-skeiv-dag
definitivt blir dem skeive første gangen.. kjenner jeg meg rett :o

-EDIT-

Kanskje personen kan lage
MR2 MKQ for meg da? :p ...
Lager han altså personlige merker også ? :p ..
for det har jeg lyst og ha på min..
:p
Bilde

#15037  av kennethx

Det hadde vært greit å se ett bilde av sort og ett av sølv på en rute/bakrute for å se hvordan det ser ut. Det vil være min ønskede plassering. Er den ene n'en fremdeles sjev? Går det ann å få dem i speilvendt for innvendig montering?

#15040  av chris

Begynte å tenke på en ting jeg. Lurer på hvordan det EGENTLIG blir med sølvmerker på min bil. Blir de visendes godt nok tro? Hmm...

I følge Kristian var merkene 20.84 x 2.7 cm, så skal klippe til et ark og stikke ut og se hvordan det kan tenkes bli på bakruta.
Jeg også lurer på hvordan sølvgrå blir på bakrute. Optimalt der er vel hvitt...

#15072  av CelicaTurbo

- jeg har ingen reservemerker eller noe sånt så jeg kan ikke klistre noe på rutene mine for dere.. dette finner dere egentlig ikke ut før dere prøver..

- pris blir ca 20-30 kr ser det ut til som inkluderer merke og porto.

- trenger dere to merker så ber dere om to merker, osv :)

- mrq: det er vanskelig å plassere dem feil, du teiper dem først fast i overkant før du vipper opp merket og fjerner papirer bak og ruller det ned for å forhindre luftbobler.. Så lenge teipen er plassert korrekt så kan du ikke bomme.

- kenneth: N'en var bare skjev på mitt merke, jeg sender ingen skadede merker ut til dere men returnerer dem heller til selskapet for bytte.

- chris: tror sølv er best på din bil uansett om det er rute eller lakkert panel.

- for dere som skal klistre i ruten får dere nesten vurdere det selv, men jeg tror sølv er beste valget da, eller be om en annen farge spesiellt men ta usikkerhet i hvordan den fargen blir..

jeg tenker at bestilling skjer på den måten at dere sender meg en giro på deler eller hele beløpet og skriver bestillingen på giroen.. nærmere om det senere sammen med info om korrekt pris.

#15074  av chris

Ja, de 20-30 kronene tror jeg vi må få delt opp i rater :mrgreen:

Seriøst, det er vel enklest å betale inn på giro ja, til et kontonummer du gir oss.

Til den prisen vil jeg ha 3 merker i sølvgrå, alternativt 2 i sølv og 1 i hvitt, om det ikke koster noe mer. Når det er såpass billig, kan jeg heller se om det blir bra på bakruta når merkene kommer :)

Sign me up ;)

#15152  av kennethx

hmm, klippe til en papirlapp, lurt! Må teste det å se åssen det blir i bakruten.

Kristian: Går det ann å få speilvendte for invending montering?

#15156  av chris

Går sikkert an å få, spørsmålet er jo om det koster mer penger etc.

Tror forresten det passer kjempebra på bakruta på MR2 jeg, tipper det blir passe stort og greier. Men tror det blir bedre med hvitt enn sølvgrå på vindu.. eller?

#15162  av erling

Får ta to sølv da, var jo så billig jo. :)

#15178  av MR2turbo

Jeg vil ha tre stk... :)

#15180  av chris

MR2turbo skrev:Jeg vil ha tre stk... :)
Skal du ha på bakruta du og?