TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Viktige ting Ã¥ tenke pÃ¥ under oppkjøring?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#151144  av Hyperion

Før og etter oppkjøringen (regner med du tar lappen :)): BRUK BLINKLYS og gjør det til en vane. Jeg er så eitrande sint på folk som gir bæng i å bruke blinklys overhodet, og ikke minst til de som allerede har bremset ned og begynt å svinge før de setter det på... Dagens jungelord :)

#151157  av gnmfr

Hyperion skrev:Før og etter oppkjøringen (regner med du tar lappen :)): BRUK BLINKLYS og gjør det til en vane. Jeg er så eitrande sint på folk som gir bæng i å bruke blinklys overhodet, og ikke minst til de som allerede har bremset ned og begynt å svinge før de setter det på... Dagens jungelord :)
Er så sykt enig med deg, bruker alltid blinklys når jeg kjører i byen og har biler liggans bak meg, eller hvis det er biler rundt meg lissom... Men kan fort glemme det når jeg kjører ut ifra biltilsynet og sånt :lol: å det ekke no fordel trur jeg, gir et dårli første inntrykk ihvertfall :lol: Men pleier å være god til å huske det når jeg kjører moppa i byen og sånt ihvertfall :P kommer til å savne den :cry:

3 kvarter til jeg skal ha kjøre time nå, og en time etter det så kjører jeg opp... Vært våken siden halv 6 i dag :lol: Satser på at det går bra vel, skal prøve å huske vikeplikta mi for fotgjengere og andre :wink:

#151204  av Dalan

Hvordan gikk det?

#151256  av gnmfr

Dalan skrev:Hvordan gikk det?
strøkent :D ingen feil, var litt nervøs i starten men fikk slappa av på slutten... Må ut å hjelpe en kamerat opp av grøfta nå :lol:

#151283  av Rømmling

Gratulere da, da gikk det som jeg sa da. detta går bra
kjør forsiktig. det er ikke så vanskelig å miste den heller(som manger her også vet)
men lappen min er bare 5 mnd den å og det er ikke altid like lett å ikke falle for fristelsen.

#151284  av Fantare

hihi, jeg kjøreropp i mårra :D Igjen

#151351  av Grøndis

Grattis da :D

#151357  av jumbo

Grattis!

#151363  av lasse

Gratulerer!
Pass godt på lappen nå da :wink:

#151377  av Rolfis

Henger meg på og gratulerer jeg også!
Husker fortsatt følelsen å gå ut av trafikkstasjonen med lappen i lomma :D,
selv om det er blitt 10,5 år siden.. Huff som tiden går :roll:

#151449  av gnmfr

Fantare skrev:hihi, jeg kjøreropp i mårra :D Igjen
Gikk vel bra håper jeg? ;)

Er lett å miste lappen ja, hadde mista den et par ganger hvis jeg hadde hatt purk etter meg kan du si :lol: men er litt moro også da, kjører litt rolig for vil ikke ut i grøfta med ny bil lissom :lol: