Quicksilver skrev:Takker for alle stemmer så langtRått!!
Bremset nettopp bilen min på Rullendelandevei hos Trond Stendbøl. fikk 750hk /880Nm på hjula ved 2.1bar.. nå går den sykt hehehe

Quicksilver skrev:Takker for alle stemmer så langtRått!!
Bremset nettopp bilen min på Rullendelandevei hos Trond Stendbøl. fikk 750hk /880Nm på hjula ved 2.1bar.. nå går den sykt hehehe
Erlend skrev:Digitalkameraet ditt tar SINNSYKT dårlige bilder, jostein?!Hehe virkelig,jaja nå som du sier det så er det noen få bilder som er en smule uklareVær så snill å si at det er et sånt mobil-kamera, hvis ikke begynner jeg seriøst å lure på hva du har skaffa deg
Erlend skrev:Mer off-topic:ehhh nei..Det ser bare ut som en leke,ingen tror det er ekte og bildene stinker..Dette er ikke så altfor gale da.
189 spenn og mindre enn en fyrstikkeske? I så fall - et godt kjøp
CelicaGT skrev:Wow!Han kjørte vel 13 og noe i fjor...men hva faen har det å si?![]()
Har du testa den på 1/4 mil????
Ka tid??
Quicksilver skrev:stemmer jeg kjørte 13.6 sek/185km/t i fjor med ca 400hk. sluttfarten lå ca 25km/t over de andre som kjører samme tidMan skulle vel tro at muligheten er til stede?hehe håper å forbedre den tiden den 13. september på Right On treffet men man vet aldri i drag