TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vimenn kÃ¥ring

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#14715  av MR2turbo

Det høres jo villt ut, ja ;)
Hvor mye ble det på motoren?

#14722  av erling

Quicksilver skrev:Takker for alle stemmer så langt :)

Bremset nettopp bilen min på Rullendelandevei hos Trond Stendbøl. fikk 750hk /880Nm på hjula ved 2.1bar.. nå går den sykt hehehe :)
Rått!! :shock: Gratiss med det.. Mye arbeid bak før man kommer så langt..

#14728  av bose

Han bruker vel 17-18sek med lakkrisbånd hele veien :twisted:

#14751  av Castrol

Da har jeg stemt på deg!:) Gudd løkk!

#14752  av Erlend

750 hk? :twisted: Det må være et Norgesbeste for gatebil - ikke langt ifra iallefall :)

*host* Advarsel - Ganske off topic dette:

Digitalkameraet ditt tar SINNSYKT dårlige bilder, jostein?! :shock: Vær så snill å si at det er et sånt mobil-kamera, hvis ikke begynner jeg seriøst å lure på hva du har skaffa deg :wink:

#14753  av Mr2 Mk2

Erlend skrev:Digitalkameraet ditt tar SINNSYKT dårlige bilder, jostein?! :shock: Vær så snill å si at det er et sånt mobil-kamera, hvis ikke begynner jeg seriøst å lure på hva du har skaffa deg :wink:
Hehe virkelig,jaja nå som du sier det så er det noen få bilder som er en smule uklare :wink:
Det er mindre enn en fyrstikkeske veier ca 10gram har ikke blits og fattern kjøpte det for 189kr! :wink:

#14802  av Erlend

Mer off-topic:

189 spenn og mindre enn en fyrstikkeske? I så fall - et godt kjøp :)

#14805  av Mr2 Mk2

Erlend skrev:Mer off-topic:

189 spenn og mindre enn en fyrstikkeske? I så fall - et godt kjøp :)
ehhh nei..Det ser bare ut som en leke,ingen tror det er ekte og bildene stinker..Dette er ikke så altfor gale da.
Vedlegg
Photo002.jpg
Photo002.jpg (15.5 kiB) Vist 876 ganger

#14810  av funkes

CelicaGT skrev:Wow! :shock:
Har du testa den på 1/4 mil????
Ka tid??
Han kjørte vel 13 og noe i fjor...men hva faen har det å si?
Alt skal jo ikke fungere med en gang :)

#14856  av Quicksilver

stemmer jeg kjørte 13.6 sek/185km/t i fjor med ca 400hk. sluttfarten lå ca 25km/t over de andre som kjører samme tid :) hehe håper å forbedre den tiden den 13. september på Right On treffet men man vet aldri i drag :)

#14857  av chris

Quicksilver skrev:stemmer jeg kjørte 13.6 sek/185km/t i fjor med ca 400hk. sluttfarten lå ca 25km/t over de andre som kjører samme tid :) hehe håper å forbedre den tiden den 13. september på Right On treffet men man vet aldri i drag :)
Man skulle vel tro at muligheten er til stede? ;) For å forbedre tiden mener jeg.
Vi venter i spenning ;) Lykke til

#14867  av Dalan

Stemme er avsendt!

750 hk? på hjula?? å satan.. :twisted:
det er jo sykt 8)
 #14880  av sindrejl

Stemme avsendt ;) Nydelig kjerre.. sykt mye hk :P