TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Frakjørt av Audi 80/90 ?? Ny trend!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#147757  av sindrejl

hmhaga skrev:Hahahah, sjekk plasseringen av den motoren! Her er det bare å vente på første og beste svingete parti, så er de fjernet fra sladrespeilet ganske kjapt :wink:
Min eminente Auda Understeer video:
http://hans-mah.home.online.no/download ... rsteer.zip
haha :D

#147758  av maxgets

memo skrev:
maxgets skrev: skal være bra dum når du kjører sånn heller..
du er klar over at du er på et toyota SPORTSCAR forum? hehe :)

om det var fine veier osv., så syns jeg bare det var moro..
prøver man å yppe seg, så må man bare regne med å bli erta litt når man ikke har sjangs ;)
Ja, er ikke noe ille i å kjøre om kapp litt om man absolutt vill det..

Men når du har kjørt fra noen så greit.. da hadde du raskest bil sikkert..

Det jeg syns er idiotisk er å legge seg så sakte at du må ned i 1gir for å vente på at han bak skal bli lei å kjøre forbi.. for så å dra på fra han..
Da er du bare en idiot sjåfør..

Er ikke snakk om å ydmyke andre enn seg selv om man gjør noe sånt..

#147775  av cameleon

Nå har ikke jeg spesielt peiling på audi. dog har jeg aldri sitti bak rattet på en heller. Men må personlig si at jeg er litt imponert over S2'ene der. Vi hadde jo en dyktig mekaniker som desverre døde her i trondheim i en trafikkulykke, som eide en S2. Han jobbet vel på ES-Tuning såvidt jeg husker.
Bilen hans var jo helt rå. Så den i aksjon og den var noe utenom det vanlige. :wink:

#147784  av 2r-e-rik

altså. forskjellen mellom audi 80 og 90 er at 90'en har en rekke 5'er
ellers samme karosseri.

#147789  av The Doctor

cameleon skrev:Nå har ikke jeg spesielt peiling på audi. dog har jeg aldri sitti bak rattet på en heller. Men må personlig si at jeg er litt imponert over S2'ene der. Vi hadde jo en dyktig mekaniker som desverre døde her i trondheim i en trafikkulykke, som eide en S2. Han jobbet vel på ES-Tuning såvidt jeg husker.
Bilen hans var jo helt rå. Så den i aksjon og den var noe utenom det vanlige. :wink:
Du mener vel TS-Tuning?

#147793  av sindrejl

The Doctor skrev:
cameleon skrev:Nå har ikke jeg spesielt peiling på audi. dog har jeg aldri sitti bak rattet på en heller. Men må personlig si at jeg er litt imponert over S2'ene der. Vi hadde jo en dyktig mekaniker som desverre døde her i trondheim i en trafikkulykke, som eide en S2. Han jobbet vel på ES-Tuning såvidt jeg husker.
Du mener vel TS-Tuning?

trur det var ES. dem har et "berømt" audi verksted i trondheim

#147797  av The Doctor

OK.. Det er en som er veldig stor på Audi tuning her nede på østlandet.. TS-Tuning. Tommy skjønberg eller hva han heter.. Han som har den rosa RS6 som går som en kule rundt rudskogen 1gang vært gatebil :D

Han har butikk og verksted på lørenskog...

#147804  av lasse

2r-e-rik skrev:altså. forskjellen mellom audi 80 og 90 er at 90'en har en rekke 5'er
ellers samme karosseri.
Er ikke helt enig, 90 er faktisk litt kortere, og har mer utstyr enn 80.

#147913  av MR2WideBody

The Doctor skrev:OK.. Det er en som er veldig stor på Audi tuning her nede på østlandet.. TS-Tuning. Tommy skjønberg eller hva han heter.. Han som har den rosa RS6 som går som en kule rundt rudskogen 1gang vært gatebil :D

Han har butikk og verksted på lørenskog...
Er nokk ikke en RS6 men en Audi A4 1,8TQ som er bygd om etter ett innbrudd og medfølgende brann i garasjen. Etter brannen fikk han tak i skjermer fra RS4 fra Audi Norge. Altså ikke RS6 men A4 :D

#147914  av cameleon

The Doctor skrev:
Du mener vel TS-Tuning?
ES-Tuning ja. Sjappe her i trondheim det.
http://www.estuning.no :wink:

#147979  av blixern

Den S2`en til OzZt (Øystein) var ikke noe tull nei...dem så så den bilen på ACR i 2003/2004 (?) skjønner det...helt rått.VW Audi klubben laget vel en minne-film om han, der man får se fyrn i action med S2en....
90 Quattroen har vel ett noe bedre chassi enn 80`en.
Har selv vrengt en 2.3 20v 90 quattro igjennom noen svinger, artig bil,fin motor,nydelig lyd, men alt for kjedelig firhjulstrekk(man føler seg veldig trygg da men kjedelig) i forhold til GT4en...

#148002  av hmsilset

Raske biler de audiene.5 sylindra 2,2 literen er rå til å være original syns jeg.Ellers må jeg bare si at alt tysk er dass.Får kun herlig følelse i mr2 mk2 jeg.Sitter på med cosworther på 400 hk f.eks,og jeg kan ikke føle at det er kult i det hele tatt.Måå ha enda en celica eller mr2 igjen snart :P

#148073  av cameleon

chris skrev:Men steike så stygge de audiene er :lol:
Du måkke snakke :lol:

#148083  av Andreazz

chris skrev:Men steike så stygge de audiene er :lol:
Det gjør dem bare enda råere når de går som et uvær 8)