TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Frakjørt av Audi 80/90 ?? Ny trend!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #147662  av jsun

Noen her som har blitt grundig frakjørt av en av de ovennevnte bilene??
Dette er kanskje grunnen.
En ny trend har startet hos Audi freaks...... Kjøp inn en billig 80Q eller 90Q, gjerne fra Tyskland, og hent opp en RS2 motor fra samme land :wink:
En kollega av meg har gjort dette, og denne bilen ser ut som en dass, men går noe helt for j.........!!! 8)

Bokstavlig talt...... Ulv i fåreklær!!!
315Hk nå, 385Hk i Januar.... Hmm..
Vedlegg
Photo-0002.jpg
Photo-0002.jpg (32.06 kiB) Vist 1009 ganger
Photo-0003.jpg
Photo-0003.jpg (40.13 kiB) Vist 150 ganger

#147663  av sleeper

næ... ikke blitt det jeg ivertfall... og hvis jeg gjør det så er det rett i garasjen og skru!!!! :wink:

#147669  av FireWalk

Snakk om nedtur da! da er det bare å begynne å tenke på oppgraderinger med en gang! :P

#147682  av celicat23

Kompis av meg hadde først trimma rs2, så s2, og nå en 80 eller 90 (husker aldrig hvilken det er) som det blir en 500hk i til sommeren. Audi sin 2.2 motor er rett og slett brilliant. Tåler så utrolig mye juling, og leverer både mye HK og ikke minst utrolig med bånndrag. Var en eller annen nisse i strømmen med en golf mk2 som kasta seg etter oss når vi var ute med S2'n en kveld for 1 eller 2 år siden. Lot han komme innpå, og dro fra han. Lot han komme innpå igjen, og dro fra han. Gjorde det ett par ganger, så ville han plutselig ikke mer. Da sakka vi helt ned i 1 gir, så han til slutt ble lei og skulle kjøre forbi....Og da dro vi fra han igjen :) Skal være bra dum når du prøver å kjøre fra en S2 med en golf mk2.

Men, anyways, skjønner godt at de hiver ned i 2.2'n - kjempe motor.

#147688  av maxgets

Er vel en del som har gjort det hele tiden.. men gjerne med den eldre 80 ( den som kan bli litt tøff :P)
Er jo billig morro, og morro _må_ det være :P
celicat23 skrev:Kompis av meg hadde først trimma rs2, så s2, og nå en 80 eller 90 (husker aldrig hvilken det er) som det blir en 500hk i til sommeren. Audi sin 2.2 motor er rett og slett brilliant. Tåler så utrolig mye juling, og leverer både mye HK og ikke minst utrolig med bånndrag. Var en eller annen nisse i strømmen med en golf mk2 som kasta seg etter oss når vi var ute med S2'n en kveld for 1 eller 2 år siden. Lot han komme innpå, og dro fra han. Lot han komme innpå igjen, og dro fra han. Gjorde det ett par ganger, så ville han plutselig ikke mer. Da sakka vi helt ned i 1 gir, så han til slutt ble lei og skulle kjøre forbi....Og da dro vi fra han igjen :) Skal være bra dum når du prøver å kjøre fra en S2 med en golf mk2.

Men, anyways, skjønner godt at de hiver ned i 2.2'n - kjempe motor.
skal være bra dum når du kjører sånn heller..

#147700  av celicat23

maxgets skrev:skal være bra dum når du kjører sånn heller..
Syns det heller var fortjent ydmykelse når han skulle være så tøff og prøve seg.

#147711  av memo

maxgets skrev: skal være bra dum når du kjører sånn heller..
du er klar over at du er på et toyota SPORTSCAR forum? hehe :)

om det var fine veier osv., så syns jeg bare det var moro..
prøver man å yppe seg, så må man bare regne med å bli erta litt når man ikke har sjangs ;)

#147712  av kake

Må jo være begrensa hvor morro det er og bare kjøre fort rett frem :wink: Den motorplasseringa der sier alt :roll:

#147714  av memo

kake skrev:Må jo være begrensa hvor morro det er og bare kjøre fort rett frem :wink: Den motorplasseringa der sier alt :roll:
:roll:

#147717  av lasse

kake skrev:Må jo være begrensa hvor morro det er og bare kjøre fort rett frem :wink: Den motorplasseringa der sier alt :roll:
Jepp, audi=understyrt desverre...
Men den 2.2 motoren er herlig ja, broren til en kompis slipper ned en i sin 90 nå 8)

#147725  av kake

memo skrev:
:roll:
:roll: what? Ikke spesielt morro med motoren hengende foran forakseln eller hva ? :shock:

#147727  av memo

neida, men blir veldigveldig feil å nesten påstå man ikke kan kjøre fort med en frontmontert motor :)

#147731  av kake

memo skrev:neida, men blir veldigveldig feil å nesten påstå man ikke kan kjøre fort med en frontmontert motor :)
Ikke det jeg mente nei!, ikke misforstå :wink: Men, det er forskjell på front motor og motoren foran bilen 8)

#147736  av sindrejl

memo skrev:neida, men blir veldigveldig feil å nesten påstå man ikke kan kjøre fort med en frontmontert motor :)
trur det var sving og dill det var snakk om :)

#147751  av hmhaga

Hahahah, sjekk plasseringen av den motoren! Her er det bare å vente på første og beste svingete parti, så er de fjernet fra sladrespeilet ganske kjapt :wink:
Min eminente Auda Understeer video:
http://hans-mah.home.online.no/download ... rsteer.zip