Speeder skrev:
Det måtte jo komme. Det er bare å ta konkuransen som den er. Slik er det i alle bransjer!
Sant nok...konkuranse er sunt...men for at det "ordtaket" skal holde vann...så må det være på like premisser...og det er det definitivt ikke pr. idag

Skjønner at folk vil handle billigst mulig...uansett konsekvenser...og derfor handler på slike plasser

Men...det ødelegger hjemmemarkedet...og dermed også norske arbeidsplasser...er det ingen andre som legger merke til at det blir færre og færre utsalgssteder/faghandlere i de bransjene som er hardest belemret med denne typen "gråimport"? (jeg vil ikke kalle det pirat-import...da det lett kan...som vist her...missforstås

)
Speeder skrev:
Har ikke hørt noe annet en positivt om denne forhandleren jeg, bortsett fra andre forhandlere da....
Nåh...du kan jo få være med meg på jobb en ukes tid å se hvor mange kunder vi har innom som ikke er like fornøyde etter å ha "handla billig"
...og da må jeg få presisere at dette gjelder slike grå-webbutikker generellt...og da ikke bare megabillig...
Speeder skrev:
http://www.bilforumet.net der er det MASSE diskusjon om dette firmat, ta ett søk der.
Sant nok...men du vil ikke finne så mye negativ (retmessig eller ei

) der...da Bilforumet er VELDIG Pro slike gråimport-webbutikker