Noen som har bestilt noe fra siden der? Var ikke noe og si på prisene iallefall 

kake skrev:Kjøpte en headunit derfra for et par år siden. Det var rask levering. Har ikke hatt noe som helst problemer med de. Thumbs up fra meg!Men er det like billig som de skal ha det til eller kommer det frakt som koster shorta ?
Fantare skrev:Trur frakt er inkludert i prisen nå. Men du får uansett full pris når du har laget konto, og lagt tinga i handlekurvenkake skrev:Kjøpte en headunit derfra for et par år siden. Det var rask levering. Har ikke hatt noe som helst problemer med de. Thumbs up fra meg!Men er det like billig som de skal ha det til eller kommer det frakt som koster shorta ?
Kommer alikevell og holde meg til bilradio`n, men trukke den siden der er så ille
chris skrev:Et annet ord er vel piratimportør..Det måtte jo komme. Det er bare å ta konkuransen som den er. Slik er det i alle bransjer!
Speeder skrev:Har ikke noe i mot konkurranse.. er jo ikke det det handler om. Selv om vi kanskje er den største aktøren, så har vi jo mye konkurranse. Jeg ønsker heller ikke svartmale noen firma på noen måte.. men uansett hvor høyt man forguder dette "firmaet", og hvordan man enn snur og vender på det, så er det et faktum at det er piratimport.chris skrev:Et annet ord er vel piratimportør..Det måtte jo komme. Det er bare å ta konkuransen som den er. Slik er det i alle bransjer!
Har ikke hørt noe annet en positivt om denne forhandleren jeg, bortsett fra andre forhandlere da....
http://www.bilforumet.net der er det MASSE diskusjon om dette firmat, ta ett søk der.
chris skrev:Har ikke noe i mot konkurranse.. er jo ikke det det handler om. Selv om vi kanskje er den største aktøren, så har vi jo mye konkurranse. Jeg ønsker heller ikke svartmale noen firma på noen måte.. men uansett hvor høyt man forguder dette "firmaet", og hvordan man enn snur og vender på det, så er det et faktum at det er piratimport.Piratimport ? Hva vill det si da? "Fake vare"
Speeder skrev: Det måtte jo komme. Det er bare å ta konkuransen som den er. Slik er det i alle bransjer!Sant nok...konkuranse er sunt...men for at det "ordtaket" skal holde vann...så må det være på like premisser...og det er det definitivt ikke pr. idag
Speeder skrev: Har ikke hørt noe annet en positivt om denne forhandleren jeg, bortsett fra andre forhandlere da....Nåh...du kan jo få være med meg på jobb en ukes tid å se hvor mange kunder vi har innom som ikke er like fornøyde etter å ha "handla billig"
Speeder skrev: http://www.bilforumet.net der er det MASSE diskusjon om dette firmat, ta ett søk der.Sant nok...men du vil ikke finne så mye negativ (retmessig eller ei