TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Enelig "donuts":o), og spylerveske!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#146698  av jarell

Erfaring kan ikke alltid kompensere for intuisjon......
Alle nye biler jeg prøver (hos bilforhandlere, eller leiebiler vel og merke), har jeg som prinsipp å bare sette meg rett inn og kjøre av sted. Alle justeringer skal gjøres underveis. Dette er jo en god test på hvor lett det er å bli venn med bilen. :lol:

Hvem har vel lest en intruksjonsbok fra perm til perm?
Nye Mercedes S-klasse har f.ø 547 sider!
(Kilde: Tyske Auto Motor und Sport)

Ellers så har jeg erfart at på Camry V6 så kunne man både trykke på tuppen av spaken OG trekke den til seg for å få litt sprut.....

#147174  av Lilli

Hmm var nett ute og "leika" litt, tok med kameraet og skulle filme "donuts", men gjett hva :shock: !! selfølgelig var det tomt for strøm...må vist kjøpe nye batteri de er vist ferdige, er vel begrenset hvor lenge sånne oppladbare batteri "lever"...

Moro var det nå :D :D :D 8)

#154535  av Lilli

Slik så det ut etter "donut"..
Må få filma sånn "in action" snutt snart... :wink:
Vedlegg
Det er så skøy..
Det er så skøy..
Sortland 030206 117.jpg (110.91 kiB) Vist 85 ganger
Tja selv om ikke plassen var stor så fikk jeg det til...
Tja selv om ikke plassen var stor så fikk jeg det til...
Sortland 030206 116.jpg (94.13 kiB) Vist 88 ganger

#154540  av FireWalk

Lilli skrev:Slik så det ut etter "donut"..
Må få filma sånn "in action" snutt snart... :wink:
Jasså ja... så det er du som står bak de dere UFO sirklene i engelske åkere ja! Likheten var slående! :wink:

#154953  av jarell

Nydelig bilde!
Vakkert komponert med solnedgang og majestetiske fjell i bakgrunnen - og appetittelig melisdekorerte smultringer i hovedmotivet. :wink:

Jeg fikk f.ø min første mulighet til å kjøre GT4 WRC på Dagali forrige helg. Norsk Sportsvogn Klubb hadde sin helg med isbanekjøring. At det var skikkelig moro er kanskje unødvendig å si..... men jeg ble imponert og fikk virkelig øynene opp for GT4! Hadde jeg bodd et sted jeg var garantert skikkelig vinter så....... :wink:

#154962  av sindrejl

jarell skrev:Nydelig bilde!
Vakkert komponert med solnedgang og majestetiske fjell i bakgrunnen - og appetittelig melisdekorerte smultringer i hovedmotivet. :wink:

Jeg fikk f.ø min første mulighet til å kjøre GT4 WRC på Dagali forrige helg. Norsk Sportsvogn Klubb hadde sin helg med isbanekjøring. At det var skikkelig moro er kanskje unødvendig å si..... men jeg ble imponert og fikk virkelig øynene opp for GT4! Hadde jeg bodd et sted jeg var garantert skikkelig vinter så....... :wink:
tja.. gt4 er virkelig gøy på tørt føre også ;)

#155025  av jumbo

Lilli skrev:Jumbo har vist ikke tiltro til oss jenter :wink: (skulle vært en sånn blink-smiley her)
Men det blir nå hans sak.. :)
lol.

Ja, jeg var selvsagt 100% seriøs når jeg skrev det :lol:

#155026  av jumbo

FireWalk skrev:Nei... vi jenter må tåle å høre det meste...*sukk* :lol:
Den der var signatur-verdig!