TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Enelig "donuts":o), og spylerveske!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #144780  av Lilli

He he nå er eg jo begynt å bli godt kjent med bilen, og i dag var eg utfor Toyota og leka meg litt, fikk endelig til perfekte "donuts".
HERLIG! :D :D 8) Hadde jo selfølgelig ikke kamera med..

:oops: Fant endelig ut av det med vindusspyleren, eg har trudd at motoren der var gåen, og Larsst185, (som den kjernekaren han er) stilla opp og sko finne ut av det, gjett ei som var flau da vi fant ut at eg gjorde det helt feil, eg dro bryteren mot meg(som på andre biler eg har kjørt), istede for å trykke på enden av "spaken" :oops: :oops:

#144781  av lexusmann

Hehe, gjør ingenting, sikkert andre som har gjort den flausa før deg... :wink:

#144784  av CelicaGT

Var det på asfalt eller snø? :-)
Skikkelig grom bil du har fått deg 8)

#144785  av Lilli

lexusmann skrev:Hehe, gjør ingenting, sikkert andre som har gjort den flausa før deg... :wink:
Det var utrolig pent sagt av deg, men eg må innrømme at eg følte meg gaanske flau.

#144787  av Lilli

CelicaGT skrev:Var det på asfalt eller snø? :-)
Skikkelig grom bil du har fått deg 8)
Takk for det, ja bilen er herlig, men eg har lyst på en til bil og en dobbel garasje :wink:
Her er nå ei tynn hinne med snø, og +2-3 grader(på parkeringen på Toyota) :)
Er vel ikke bare bare å ta "donuts", uten at det er litt vått på asfalten sommerstid?

#144788  av larsst185

Av medlidenhet til til drivverket mitt har jeg aldri turt prøve ta donuts på asfalt,men det går sikkert.diffene jobber jo overtid uansett når men gjør donuts.

#144789  av Lilli

larsst185 skrev:Av medlidenhet til til drivverket mitt har jeg aldri turt prøve ta donuts på asfalt,men det går sikkert.diffene jobber jo overtid uansett når men gjør donuts.
Ja eg kjente at det der måtte være en påkjenning for bilen, spes når snølaget forsvant. :wink:
Gud, eg er blitt en bil mishandler :shock:
 #144790  av |plumbo

Lilli skrev: :oops: Fant endelig ut av det med vindusspyleren, eg har trudd at motoren der var gåen, og Larsst185, (som den kjernekaren han er) stilla opp og sko finne ut av det, gjett ei som var flau da vi fant ut at eg gjorde det helt feil, eg dro bryteren mot meg(som på andre biler eg har kjørt), istede for å trykke på enden av "spaken" :oops: :oops:
Tro meg du er ikke den eneste som har gjort den feilen . trodde også at relleet på fjern lysa mine var gåene( dro spaken mot meg ... fant ut etter 10 min at den skulle fra deg ...:\ ) kjørt volvo en stund så man er vant til det motsatte...
Vedlegg
DSC01017.JPG
DSC01017.JPG (67.22 kiB) Vist 123 ganger
DSC00921.JPG
DSC00921.JPG (132.11 kiB) Vist 125 ganger
Sist redigert av |plumbo den 01 nov 2007 19:26, redigert 1 gang totalt.
 #144791  av Lilli

|plumbo skrev:
Lilli skrev: :oops: Fant endelig ut av det med vindusspyleren, eg har trudd at motoren der var gåen, og Larsst185, (som den kjernekaren han er) stilla opp og sko finne ut av det, gjett ei som var flau da vi fant ut at eg gjorde det helt feil, eg dro bryteren mot meg(som på andre biler eg har kjørt), istede for å trykke på enden av "spaken" :oops: :oops:
Tro meg du er ikke den eneste som har gjort den feilen . trodde også at relleet på fjern lysa mine var gåene( dro spaken mot meg ... fant ut etter 10 min at den skulle fra deg ...:\ ) kjørt volvo en stund så man er vant til det motsatte...
Godt å høre, heldigvis så har eg Larsst185 som er helt fantastisk når det gjelder GT4 og han er utrolig å stille opp og :) , og ST205RR er og en "mentor" som svarer på alle "teite" spørsmål som eg sikkert kommer med.. :)

Og for ikke å glemme alle andre på forumet som stiller opp og bistår når man lurer på noe...er liksom ingen spørsmål som er for dumme..og det er bra :D
Sist redigert av Lilli den 02 des 2005 20:54, redigert 1 gang totalt.

#144794  av |plumbo

sånn det skal være ;)

#144796  av cs2451

larsst185 skrev:Av medlidenhet til til drivverket mitt har jeg aldri turt prøve ta donuts på asfalt,men det går sikkert.diffene jobber jo overtid uansett når men gjør donuts.
Det går fint! :D

#144799  av bose

ja toyota`r er jo bygd for å brukes :D

#144800  av cs2451

bose skrev:ja toyota`r er jo bygd for å brukes :D
Ja og det tåler masse.

#144804  av Lilli

cs2451 skrev:
bose skrev:ja toyota`r er jo bygd for å brukes :D
Ja og det tåler masse.
Tja men eg skjønner ikke hvorfor det ikke er lov å ta "donuts" så lenge man ikke er til fare for noen og det ikke ligger igjen et halvt dekk eller er merker i asfalten?
Min påstand vil jo bli som tidligere nevnt her på forumet: "det er jo en form for trening", man blir jo kjent med bilen og en bedre sjåfør om en vet hvordan bilen reagerer i forskjellige situasjoner. :wink:
Så hvorfor får man bøter for det(om en blir tatt)?? :wink:

#144808  av TurboKnut

Man skal ikke bli tatt (da mister man lappen)...
Derfor må man finne seg en plass der onkel blå ikke ser deg. Donuts med 4wd er rått...

Man kan gjøre donuts om sommeren også... http://home.online.no/~kjetnere/165_6597.AVI

...men da bør man ha "ordentlige biler" :lol: :lol: :lol: med harde fjærer :shock: (se bakhjulet)
Vedlegg
165_6582.jpg
165_6582.jpg (46.78 kiB) Vist 145 ganger
165_6586.jpg
165_6586.jpg (46.06 kiB) Vist 141 ganger
165_6584.jpg
165_6584.jpg (41.36 kiB) Vist 137 ganger
Sist redigert av TurboKnut den 02 des 2005 23:31, redigert 2 ganger totalt.