TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• jeg blir bare mer og mer glad i bilen min...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#14554  av chris

Uansett hvordan man snur og vender på det, så er det bremselengden som teller. :D

Og jeg skal dra med Alf på bremsetest, så får vi se :D Er litt spent på om jeg stopper fortere enn Supra'n ;)

#14606  av CelicaTurbo

hehe, kan bli spennende det, bare ikke test det side ved side :)

#14654  av @lpher

CelicaTurbo skrev:hehe, kan bli spennende det, bare ikke test det side ved side :)
Vi får prøve det en gang Chris....
Ikke side side? ...ern ikke stabil ved nedbremsing mr2n da? ;-)
Just kidding....;-)

@lpher

#14674  av CelicaTurbo

den er meget stabil så langt jeg testet den, men risikoen er alltid der vet du :)

#14675  av chris

@lpher skrev:
CelicaTurbo skrev:hehe, kan bli spennende det, bare ikke test det side ved side :)
Vi får prøve det en gang Chris....
Ikke side side? ...ern ikke stabil ved nedbremsing mr2n da? ;-)
Just kidding....;-)

@lpher
Hehe, det er mycket stabil. Men som Kristian sier.. risikoen er der. bare å finne et bremsepunkt, og avtale fart.. enkelt og greit ;)

#14683  av @lpher

chris skrev:
Hehe, det er mycket stabil. Men som Kristian sier.. risikoen er der. bare å finne et bremsepunkt, og avtale fart.. enkelt og greit ;)

Frem med målbåndet! ;-)

@lpher

#14995  av Christian

Bremsene mine er i allefall for små, de greier 180 til 0 på ca 7sek, med optimal bremsing...men da er de f*** så varme også.
Vi har herja på endel hjemme i det siste, så det ryker godt av de stadig vekk :roll:
Kjørte jo litt på japsetreffet også, og bremsene tok jo kvelden etter noen få runder :? (Har ikke den beste bremseteknikken, greit nok det, men synes det er for dårlig likevel)

Går og lurer på supra bremser fremme, leste en artikkel i et eller annet japanese performance eller no slikt, om et firma som hadde laga en festebraket.