mr.two skrev:Goose skrev:Fantare skrev:
Tenk om noen av de bilene som kom imot hadde tatt en forbikjøring 
Tja da ville motosyklisten være død. jaja en tulling mindre på veien 
Nei, for motorsyklister de kan jo ikke bruke øynene ? Er du klar over hvor mange idioter som kjører bil og som enda ikke har forstått det at mc'er er en del av trafikkbildet ? Som driter i om det ligger en mc ved siden av dem, legger seg over og holder på å dytte den stakkars mc føreren av veien. Det er de som bør klassifiseres som " tullinger ". Ser du en mc som lager problemer på samme måte for biler ? Virker nesten som du tror du eier veien fordi du har 4 hjul. Egoistisk tenkemåte, uten snev av empati for andre medtrafikkanter på 2 hjul. Hva er problemet ditt egentlig ?
Det jeg mener er:
Hvis en motorsyklist driver med idiot kjøring og blir drept pga så følger jeg INGEN synd på han, akkurat det samme gjelder alle de som kjører bil. Er du dum nok til å drive med tulling kjøring og dør du ja da er det EN TULLING MINDRE PÅ VEIEN!!! og samme om deter motorsyklist eller bilist...
Jeg menter overhodet ikke at motorsyklist er verre folk en bilister.
Scenarioen dreide seg om en som kjørte i 300km i timen. vel vanskelig å oppdagen en sånne plus at det kan ikek kalles for forsvarlig kjøring.
----------------------------------------
x- 2009 Honda Civic i-CTDI -> *Diesel glaskap, kun for entusiaster*
x- 2006 Toyota Yaris D4D -> *Fornuftighet på 4 hjul*
x- 2000 Toyota Celica GT T23 -> *Galskap på 4 hjul, kun for entusiaster*