TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SmÃ¥gal motorsykklist

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #143253  av teknikeren

klikk her

Passe fartsgal, se på slutten. Synes han er rimelig nerme den ene bilen

#143255  av Fantare

Rart det er mange dødsulykker på motorsykkel :o

Tenk om noen av de bilene som kom imot hadde tatt en forbikjøring :roll:

#143258  av The Doctor

Ikke klag på motorsyklister.. Det er f... meg værre å grise kjøre med bil en sykkel. Dere er bare sjalu for at syklene går så mye bedre enn bilene deres :P :P

#143265  av sleeper

The Doctor skrev:Ikke klag på motorsyklister.. Det er f... meg værre å grise kjøre med bil en sykkel. Dere er bare sjalu for at syklene går så mye bedre enn bilene deres :P :P
det må da være dagens smarteste komentar?? (NOT!)

#143294  av The Doctor

Det er plass til en sykkel på midtstripen mellom to biler.. Det går ikke 3biler i breden!!

#143297  av Fantare

The Doctor skrev:Det er plass til en sykkel på midtstripen mellom to biler.. Det går ikke 3biler i breden!!
Usaklig, kjører man i 300km/t (eller 299 da!) så blir den åpningen ganske så liten

#143303  av sleeper

jeg vil helst ikke ha en motorsykkelist INN i bilen min når han kommer i 300!!

#143313  av The Doctor

åssen er åpningen når du kommer med bil i 250km\t da? by the way, speedo varver 300km\t nå- stopper ikke på 299..

#143314  av The Doctor

åssen er åpningen når du kommer med bil i 250km\t da? by the way, speedo varver 300km\t nå- stopper ikke på 299..

#143315  av sleeper

trur ikke det er noen her som mener det er greit med 250 i bil heller!! (ivertfall ikke på trafikert vei!!)

#143414  av TomG

Nå skal det vell også gjøres oppmerksom på at over 200 så er speedometere på sykler høyst unøyaktige.

T

#143421  av sleeper

TomG skrev:Nå skal det vell også gjøres oppmerksom på at over 200 så er speedometere på sykler høyst unøyaktige.

T
er de noe mer unøyaktige en på en bil over 200 da??

#143452  av The Doctor

Det er ikke så mye feil på de digitale meterne på en sykkel..Hvertfall ikke mye mere en på noen bil.. 200km er ikke fort på sykkel.. I bil er det fort. men sykkel så er det ingen ting...

#143455  av Fantare

The Doctor skrev:Det er ikke så mye feil på de digitale meterne på en sykkel..Hvertfall ikke mye mere en på noen bil.. 200km er ikke fort på sykkel.. I bil er det fort. men sykkel så er det ingen ting...
hva veier mest?
1kg fjær eller 1kg bly, skal flere begynne og bli usaklig?

200km/t er like fort både med bil og sykkel

uansett, kjør ansvarlig 8) det gjør man ikke når man kjører i svingete vei i 300km/t med motorsykkel

#143515  av Christian

Jeg hater de JÆVLA motorsykelistene! Om jeg ikke hadde fått skylda skulle jeg gjerne klinka dem i sida idet de passerer meg, både i høy og lav hastighet. Hva om jeg faktisk ikke er 100% obs den dagen en eller annen tulling abselutt skal forbi og jeg drar bilen nesten oppå den gule stripa....?