Kom kjørendes (se pil på bildet), plutselig løper det ei katte over veien og jeg prøver selvfølgelig å svinge unna.. Det som da skjer er at rompa får en sleng, jeg prøver og rette opp og kontra`n kommer.. Føyk rett mot en fortauskant, fikk ett lite løft og smalt rett inn i en betong-vegg (ca. 50 cm over bakken)..
Så nå blir det en telefon til forsikringsselskapet og få den på ett verksted for som fy..!
Det som jeg veit er skadet er støtfanger, forskjermer, alt av lykter foran, radiator, panser, forstillinga har fått seg en hard smell og selvfølgelig litt krølla karosseri der framme..
Er jævlig deppa akkurat nå... Har vært veldig forsiktig etter at kulda og snøen kom hit til Drammen, nettopp i frykt for å kjøre ut eller kræsje
PS: Kun mobil-bilder..
Så nå blir det en telefon til forsikringsselskapet og få den på ett verksted for som fy..!
Det som jeg veit er skadet er støtfanger, forskjermer, alt av lykter foran, radiator, panser, forstillinga har fått seg en hard smell og selvfølgelig litt krølla karosseri der framme..
Er jævlig deppa akkurat nå... Har vært veldig forsiktig etter at kulda og snøen kom hit til Drammen, nettopp i frykt for å kjøre ut eller kræsje

PS: Kun mobil-bilder..
Vedlegg
kræsj.JPG (4.97 kiB) Vist 1718 ganger
[ ] 97` Subaru Impreza GT SW
[X] 91` Toyota MR2 Svart (Solgt)
[x] 91` Toyota MR2 Rød (Vraket)
[X] 91` Toyota MR2 Svart (Solgt)
[x] 91` Toyota MR2 Rød (Vraket)