Takk for mange råd.. Nå funker bremser og clutch sååå mye bedre...
Men motoren er der værre med...
Når jeg gir gass kommer det en sky av SVART eksos, ellers ser det greit ut. Pluggene som satt i er noe av det værste jeg har sett... Men de var våte, veldig våte. Har satt i nye, uten merkbar forbedring.
Var innom Toyota her om dagen,(ikke med bilen) og de sa at dersom det ryker blått, så er det olje. Dersom det er ryker svart er det at den får for mye bensin.
Fant hull på en vakumslage, uten at dette hadde noen effekt. (når jeg tettet dette.)
Skrudde som en villmann for å justere CO - uten synlig effekt.
(Jada, vet at ikke skal leke med dette, men når det ryker svart er det lite å tape...)
Så nå har jeg begynt å se på hvor alle vakumslager går, for å se at alt er tilkoblet riktig, og har en stygg mistanke til at dett er gjort litt for fort...
På toppen av "Trottlebodyen" ligger det en sløyfe av en vakum-slange.. Dette virker ikke riktig.
Her er det kun to slanger, ikke fire, er det fordi det er MAP på bilen?
På bensin-returen henger det en slange fra toppen, som jeg har forstått som en vakumslange. Den bare henger der...Dette er ikke riktig?
Har lastet ned, skrevet ut og lest til øyet ble stort og våttt i "Engie repair for 4A-GE", men finner ingen oversikt der over hvordan vakum slangene skal gå.
kort sagt;
Er det noen som har noen grafisk fremstilling av hvordan disse slangene skal gå? MASSE bilder av motorrommet,
Men motoren er der værre med...
Når jeg gir gass kommer det en sky av SVART eksos, ellers ser det greit ut. Pluggene som satt i er noe av det værste jeg har sett... Men de var våte, veldig våte. Har satt i nye, uten merkbar forbedring.
Var innom Toyota her om dagen,(ikke med bilen) og de sa at dersom det ryker blått, så er det olje. Dersom det er ryker svart er det at den får for mye bensin.
Fant hull på en vakumslage, uten at dette hadde noen effekt. (når jeg tettet dette.)
Skrudde som en villmann for å justere CO - uten synlig effekt.
(Jada, vet at ikke skal leke med dette, men når det ryker svart er det lite å tape...)
Så nå har jeg begynt å se på hvor alle vakumslager går, for å se at alt er tilkoblet riktig, og har en stygg mistanke til at dett er gjort litt for fort...
På toppen av "Trottlebodyen" ligger det en sløyfe av en vakum-slange.. Dette virker ikke riktig.
Her er det kun to slanger, ikke fire, er det fordi det er MAP på bilen?
På bensin-returen henger det en slange fra toppen, som jeg har forstått som en vakumslange. Den bare henger der...Dette er ikke riktig?
Har lastet ned, skrevet ut og lest til øyet ble stort og våttt i "Engie repair for 4A-GE", men finner ingen oversikt der over hvordan vakum slangene skal gå.
kort sagt;
Er det noen som har noen grafisk fremstilling av hvordan disse slangene skal gå? MASSE bilder av motorrommet,
Sist redigert av Pgus den 07 nov 2005 20:34, redigert 1 gang totalt.