Zepticon skrev:
Litt i ettertid så har jeg da litt problemer med å forsto hvordan jeg klarte å bæsje på leggen så kraftig... er ikke vant til to felt i en retning...
Dermed tenkte jeg at "oi... han skal inn her og så kjørte jeg..."

Meeeeen så var det en til i det andre feltet... 
Hehe... måtte le litt når Chris sa det var du som kræsjet med brutter`n:)
Synd at din bil ble ødelagt, men kan ikke si det samme om hans... Bilen hans blir mest sansynlig skrapet nå, skadene er mere verdt en bilen.... ikke at det skulle så mye til da..........
Makan til stygg bil... Har liksom aldri turt å ta bilde av den, redd for å ødelegge kameraet
Litt synd for Aleks da, han hadde tatt ut alt interiøret i min gamle GLI og erstattet det i sin XLI. Til og med tatt de elektriske vinduene i min og flyttet over... Brukte noen timer på det...
NÃ¥ sier han at neste bil blir en Audi 80 stasjonsvign TD. Masse styling og senking.
Motor har havarert en gang pga regrem, så bygd opp igjen. Nå nylig raste turbo. Bilen har gått over 300.000km. Og prisen..... Hold dere fast.... 80.000kr

.... Og da sier han at han får den billig pga at det er en kompis som eier den...
tror aldri jeg har brukt så mye stygt språk på en gang før da han fortalte det
Ingen hær som har en slegge til å banke litt vett inn i skallen hans? Snakker om type STOR

-87 Supra MKiii 2,5TT Bil:
viewtopic.php?f=62&t=6962 Stereo:
viewtopic.php?f=49&t=25333
-04 Avensis
-14 Leaf
(x)-01 Mr2 Mk3
(x)-01 IS200 Sport