Søker etter en Celica MK7, Corolla TTE/T-Sport eller en Lexus IS200! Holla At Me
celicat23 skrev:og at mr2'en er en del kilo lettereKebab gud skrev:Det jeg mente var at det høres feil ut at mr2'n skal være nesten like rask som t-sport'en.celicat23 skrev:Celica t-sport 0-100km/t 7.40er nok riktig det ..
mr2 vvt-i 0-100km/t 7.49
Det hørtes veldig feil ut.
husk at t-sporten har en DEL mer hester...
Speeder skrev:Sindrejl: Første linje på den siden sier att tallene er hentet fra ett italiensk motorblad*ta en kjartan "whatever"*![]()
Mr2'n er nok også endel kjappere de første meterne, med tanke på feste.
spkstrp skrev:om den listen er korrekt eller ikke vil jeg ikke forholde meg tilCelica'n min står med egenvekt på 1100kg. T-sport'en er vel ikke så mye tyngre, og mr2'n kan vel ikke være SÅ mye lettere heller?men det er jo greit å huske at vekt teller mye mer enn hk
noen som husker formelen ? dobbel vekt = x antall mere hk ?
karl234 skrev:den celica t-sporten går jævlig bra denHar vært brukte å få for 100.000kr mindre. Men, såklart: fortsatt mye penger.sliter ikke noe særlig med feste, eneste er når ventilene løfter seg på 6000o/m at man merker at det glipper et lite sekund, ellers er det bare bånn gass fra første meter. prøvde den med standard 16" felger... kunne selv tenkt meg en sånn, men prisen; 389000
celicat23 skrev:Nei som sagtspkstrp skrev:om den listen er korrekt eller ikke vil jeg ikke forholde meg tilCelica'n min står med egenvekt på 1100kg. T-sport'en er vel ikke så mye tyngre, og mr2'n kan vel ikke være SÅ mye lettere heller?men det er jo greit å huske at vekt teller mye mer enn hk
celicat23 skrev:Celica t-sport 0-100km/t 7.40Tja... Jeg prøvde drag mot janerik på Dagalitreffet i sommer, og det var ingen storsuksess for min del. Nå skal det sies at han fikk en knallstart, og jeg ikke fikk opp turtallet under selve starten, men likevel.
mr2 vvt-i 0-100km/t 7.49
Det hørtes veldig feil ut.
celicat23 skrev:Egenvekt T-Sport: 1140 kg.spkstrp skrev:om den listen er korrekt eller ikke vil jeg ikke forholde meg tilCelica'n min står med egenvekt på 1100kg. T-sport'en er vel ikke så mye tyngre, og mr2'n kan vel ikke være SÅ mye lettere heller?men det er jo greit å huske at vekt teller mye mer enn hk