TheStig skrev: jeg har null peiling men bruker azureus uten problemer. Ulempen er at det kan kun stå på mens du soverWhy? Min har omtrent stått på siden 2004 engang den

@lpher skrev:Prøvde de 2 siste som kom ut, og begge fungerte like dårlig. Azureus har også en tendens til å ende opp med mye dårlig/korrupt data. Når jeg hentet ned f.eks en 1.36gb torrent med en film, så lastet azureus ned rundt 1.40gb totalt for å få komplett fil. Det meste jeg har opplevd med bit comet så langt, er rundt 1-2mb med dårlig data. Og det torrent filer fra akkurat de samme stedene jeg brukte med azureus.celicat23 skrev:Men azureus er ustabilt, bruker mye minne og cpu. .Det dær er nytt for meg ihvertfallÅssen versjon er det du har prøvd da?
celicat23 skrev:Wierd...kjører bestandig den siste versjonen jeg..og det der er news to me ihvertfall
Prøvde de 2 siste som kom ut, og begge fungerte like dårlig. Azureus har også en tendens til å ende opp med mye dårlig/korrupt data. Når jeg hentet ned f.eks en 1.36gb torrent med en film, så lastet azureus ned rundt 1.40gb totalt for å få komplett fil. Det meste jeg har opplevd med bit comet så langt, er rundt 1-2mb med dårlig data. Og det torrent filer fra akkurat de samme stedene jeg brukte med azureus.
@lpher skrev:Mulig de ja, er ikke så veldig inne på dette enda.Toyota4ever skrev:Syns Azureus er treigt, ligger på max40kB/s på 2Mb linje? + at de er veldig ustabilt.At det er treigt skyldes nok mest sannsynligvis ikke selve BT-klienten da?Ustabilt om du ikke oppdaterer når programmet selv anbefaler det vil jeg tro
Magne skrev:Seedere ja... folk som holder på å laste ned samma fila som du laster ned, laster også opp til deg. samme som du laster opp til andre samtidig som du laster ned fila.Seeder = de som har HELE fila..
Må være noen seedere ellers kommer du ingen vei. Skal du laste ned no bør materialet ikke være alt for gammelt, av den grunn at da er de fleste ferdig med å laste det og du får ikke lasta fra noen...
hjelper dette?