TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nedlasting(BitTorrent)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#134827  av @lpher

celicat23 skrev:Men azureus er ustabilt, bruker mye minne og cpu. .
Det dær er nytt for meg ihvertfall :D Åssen versjon er det du har prøvd da? :)

#134828  av @lpher

TheStig skrev: jeg har null peiling men bruker azureus uten problemer. Ulempen er at det kan kun stå på mens du sover :roll:
Why? Min har omtrent stått på siden 2004 engang den :D

#134833  av celicat23

@lpher skrev:
celicat23 skrev:Men azureus er ustabilt, bruker mye minne og cpu. .
Det dær er nytt for meg ihvertfall :D Åssen versjon er det du har prøvd da? :)
Prøvde de 2 siste som kom ut, og begge fungerte like dårlig. Azureus har også en tendens til å ende opp med mye dårlig/korrupt data. Når jeg hentet ned f.eks en 1.36gb torrent med en film, så lastet azureus ned rundt 1.40gb totalt for å få komplett fil. Det meste jeg har opplevd med bit comet så langt, er rundt 1-2mb med dårlig data. Og det torrent filer fra akkurat de samme stedene jeg brukte med azureus.

#134855  av @lpher

celicat23 skrev:
Prøvde de 2 siste som kom ut, og begge fungerte like dårlig. Azureus har også en tendens til å ende opp med mye dårlig/korrupt data. Når jeg hentet ned f.eks en 1.36gb torrent med en film, så lastet azureus ned rundt 1.40gb totalt for å få komplett fil. Det meste jeg har opplevd med bit comet så langt, er rundt 1-2mb med dårlig data. Og det torrent filer fra akkurat de samme stedene jeg brukte med azureus.
Wierd...kjører bestandig den siste versjonen jeg..og det der er news to me ihvertfall :) Korupte data måles i kb hos meg ihvertfall :D

#134880  av Zepticon

Har prøvd Azureus, og brukte det i ca ett halvt år før jeg bytta til BitComet.... Men nå er det ikke snakk om å gå tilbake...

#135086  av Toyota4ever

Syns Azureus er treigt, ligger på max40kB/s på 2Mb linje? + at de er veldig ustabilt.

#135096  av @lpher

Zepticon skrev:Har prøvd Azureus, og brukte det i ca ett halvt år før jeg bytta til BitComet.... Men nå er det ikke snakk om å gå tilbake...
FÃ¥r vurdere det da :)

#135097  av @lpher

Toyota4ever skrev:Syns Azureus er treigt, ligger på max40kB/s på 2Mb linje? + at de er veldig ustabilt.
At det er treigt skyldes nok mest sannsynligvis ikke selve BT-klienten da? :) Ustabilt om du ikke oppdaterer når programmet selv anbefaler det vil jeg tro :)

#135171  av Toyota4ever

@lpher skrev:
Toyota4ever skrev:Syns Azureus er treigt, ligger på max40kB/s på 2Mb linje? + at de er veldig ustabilt.
At det er treigt skyldes nok mest sannsynligvis ikke selve BT-klienten da? :) Ustabilt om du ikke oppdaterer når programmet selv anbefaler det vil jeg tro :)
Mulig de ja, er ikke så veldig inne på dette enda. :roll: Noen tips da :?:

#135181  av Apsis

Brukte ABC på skolen :P FUnka meget bra der.
Vet ikke åssen det er sånn ellers.

ABC = Another Bittorent Client

#135247  av tojo

Bruker ABC meget enkelt og bra! :D No problemos :wink:

#135311  av @lpher

Men...kanskje mer important....hvilke sites beyntter folk for å hente ned godisen da? :)

#135337  av Gjertsen

Magne skrev:Seedere ja... folk som holder på å laste ned samma fila som du laster ned, laster også opp til deg. samme som du laster opp til andre samtidig som du laster ned fila.

Må være noen seedere ellers kommer du ingen vei. Skal du laste ned no bør materialet ikke være alt for gammelt, av den grunn at da er de fleste ferdig med å laste det og du får ikke lasta fra noen...

hjelper dette?
Seeder = de som har HELE fila..
Leacher eller åssen det staves = de som laster ned samme fil som deg av en eller flere seedere!

Azureus er kanon bra.
men liker Bit lord endel jeg pga den har XXX-Chat :D hihi morro morro.