Jostein skrev: Tenkt på noe merke på eksos?Humm litt må det nok være så må det være 3" ++
Jeg er i hvertfall ikke ute etter noe syyyk lyd![]()

Blueman skrev:Jaiks det blir litt stort for min del,er bare en 2.0 sugemotor da...Markus har vel 3,5"?Jostein skrev: Tenkt på noe merke på eksos?Humm litt må det nok være så må det være 3" ++
Jeg er i hvertfall ikke ute etter noe syyyk lyd![]()
Blueman skrev:3" hele veien blir for drøyt for meg,hvor stort utløp hver enkelt har det gir jeg en god f...i.Lyden må stemme noenlunde overrens med effekt.Ser så jææævli tåpelig ut når små risbiler,med 1000ccm rekke 4`er kommer kjørende forbi å høres ut som et fly....blixern skrev:ett 3" eksos holder jo evig til 500hk... sikkert mer å ?Jojo men det ser jo også bra ut
BrennaRacing skrev:Er jo dumt med for stort på N/A motorer å da...Man mister jo litt av toppdraget...Moongoose er bare fra cat jamotsatt.. man mister bunndraget..
Jostein skrev:jojo:PBlueman skrev:3" hele veien blir for drøyt for meg,hvor stort utløp hver enkelt har det gir jeg en god f...i.Lyden må stemme noenlunde overrens med effekt.Ser så jææævli tåpelig ut når små risbiler,med 1000ccm rekke 4`er kommer kjørende forbi å høres ut som et fly....blixern skrev:ett 3" eksos holder jo evig til 500hk... sikkert mer å ?Jojo men det ser jo også bra ut
-edit for ikke å nevne kupè støy.
blixern skrev:blueman: 3" eksos er bra nok, men det du vil ha er f.eks 4 eller 5" utblås (enderør)...tror det er det du er ute etter...stoore enderør for å grille loff.hehe jojo
hehe
chris skrev:Jaja, det var nesten daBrennaRacing skrev:Er jo dumt med for stort på N/A motorer å da...Man mister jo litt av toppdraget...Moongoose er bare fra cat jamotsatt.. man mister bunndraget..
Larsen skrev:begynner å bli litt off-topic her da, men skal vi sette opp en bestillingsliste? Hadde vært moro å få gjenomført noe sånt!Jeg er klar og vet hva jeg vil ha