TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som vurderer litt snack til Mk2?(gruppekjøp)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#133527  av maxgets

Jostein skrev:da virker det jo som endel er interisert,kan ikke du "rage" se hva du kan skaffe av deler da?
Du har fått PM fra meg

#133529  av Blueman

Jostein skrev: Tenkt på noe merke på eksos?
Jeg er i hvertfall ikke ute etter noe syyyk lyd :roll: :wink:
Humm litt må det nok være så må det være 3" ++ :)

#133604  av Mr2 Mk2

Blueman skrev:
Jostein skrev: Tenkt på noe merke på eksos?
Jeg er i hvertfall ikke ute etter noe syyyk lyd :roll: :wink:
Humm litt må det nok være så må det være 3" ++ :)
Jaiks det blir litt stort for min del,er bare en 2.0 sugemotor da...Markus har vel 3,5"? :?

Er det noen som har linker til noen som leverer effektanlegg,senkesett,apexi filter-kit så vi kan se priser utseende osv :?:
Noen som har tenkt på spesielle merker?Filter blir vel apexi`regner jeg med....

edit-Mongoose har vel bare fra kat og bak??
Sist redigert av Mr2 Mk2 den 25 sep 2005 13:01, redigert 1 gang totalt.

#133605  av blixern

ett 3" eksos holder jo evig til 500hk... sikkert mer å ?

#133613  av Blueman

blixern skrev:ett 3" eksos holder jo evig til 500hk... sikkert mer å ?
Jojo men det ser jo også bra ut :)

#133655  av Mr2 Mk2

Blueman skrev:
3" hele veien blir for drøyt for meg,hvor stort utløp hver enkelt har det gir jeg en god f...i.Lyden må stemme noenlunde overrens med effekt.Ser så jææævli tåpelig ut når små risbiler,med 1000ccm rekke 4`er kommer kjørende forbi å høres ut som et fly.... :roll:

-edit for ikke å nevne kupè støy.

#133664  av BrennaRacing

Er jo dumt med for stort på N/A motorer å da...Man mister jo litt av toppdraget...Moongoose er bare fra cat ja :D

#133680  av chris

BrennaRacing skrev:Er jo dumt med for stort på N/A motorer å da...Man mister jo litt av toppdraget...Moongoose er bare fra cat ja :D
motsatt.. man mister bunndraget.. :)

#133686  av Blueman

Jostein skrev:
Blueman skrev:
3" hele veien blir for drøyt for meg,hvor stort utløp hver enkelt har det gir jeg en god f...i.Lyden må stemme noenlunde overrens med effekt.Ser så jææævli tåpelig ut når små risbiler,med 1000ccm rekke 4`er kommer kjørende forbi å høres ut som et fly.... :roll:

-edit for ikke å nevne kupè støy.
jojo:P
Hva du har tenkt på da?

#133687  av blixern

blueman: 3" eksos er bra nok, men det du vil ha er f.eks 4 eller 5" utblås (enderør)...tror det er det du er ute etter...stoore enderør for å grille loff. :D

hehe

#133691  av Blueman

blixern skrev:blueman: 3" eksos er bra nok, men det du vil ha er f.eks 4 eller 5" utblås (enderør)...tror det er det du er ute etter...stoore enderør for å grille loff. :D

hehe
hehe jojo :P

Men DP`en jeg skal ha er 3" ut fra vis jeg ikke husker feil... trenger egetlig ikke noe støre en 3" utblås heller menmen får se :)

#133701  av sindrejl

jeg trenger apexi filter, men det til en celica gt-four da.. helst inkl adapter så jeg slipper å tulle rundt for å finne et :)

#133809  av BrennaRacing

chris skrev:
BrennaRacing skrev:Er jo dumt med for stort på N/A motorer å da...Man mister jo litt av toppdraget...Moongoose er bare fra cat ja :D
motsatt.. man mister bunndraget.. :)
Jaja, det var nesten da :lol:

#133835  av Larsen

begynner å bli litt off-topic her da, men skal vi sette opp en bestillingsliste? Hadde vært moro å få gjenomført noe sånt!

#133885  av Mr2 Mk2

Larsen skrev:begynner å bli litt off-topic her da, men skal vi sette opp en bestillingsliste? Hadde vært moro å få gjenomført noe sånt!
Jeg er klar og vet hva jeg vil ha :twisted: Problemet er vel hvor skal det bestilles fra og hvilke merker?