TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• jah...nÃ¥ var det min tur...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#131327  av BrennaRacing

Det er sant...Men tviler sterkt på at det blir så lett å bevise det hvis han ikke har noen vitner...Da blir det ord mot ord og skylddeling

#131609  av mr_2

grimfer skrev:Han du kjørte på, kom han inn i rundkjøringen fra en annen vei enn det du gjorde? Dersom han kom inn i rundkjøringen fra din høyre side, skal du ha en god sak. Han har ansvar for mer enn bare om det er plass til bilen! Han skal avpasse farten, plassere seg før rundkjøringen, og gi rett signal i riktig tid. Dersom han smatt inn foran deg, slik at avstanden mellom dere ble for liten, skal han i utgangspunktet ha ansvaret for hendelsen.

Dersom han lå foran deg da du kom inn i rundkjøringen, har du dårligere sjanser. Om det var kø eller ikke, spiller ingen trille. Var han foran deg, da var det ditt ansvar å tilpasse fart og avstand.

En misforståelse som mange (særlig eldre menn med sølvgrå mærsje) lider under, er at den som har mest fart eller skal rett over rundkjøringen har forkjørsrett...
Han kom inn fra min høyre side ja.Så skulle han imot den kjøreretningen jeg kom ifra...er du med? :wink:
Til den/dere som ville ha skisse...Sorry mac,min kompetanse stopper ved sending av PM.. :oops: :lol:
Fikk også en fin pris på lakkering idag..ca.2000 for støtfanger framme+hele vinga.Det er da vel bra?

#131644  av BrennaRacing

Lakkeringa var jo veldig billig....Er det svart eller??

#131695  av mr_2

BrennaRacing skrev:Lakkeringa var jo veldig billig....Er det svart eller??
Svart arbeid???Nei fysjom!!Det er jo ulovlig! :roll: :twisted:

#131717  av bose

BrennaRacing skrev:Lakkeringa var jo veldig billig....Er det svart eller??
kan det vel ikke være. bilen er jo rød :roll:

#131761  av mr_2

bose:Selveste Sherlock du eller? :wink:
Men,er det noen som har et grøftelys liggendes.Det er den venstre lykta jeg trenger...

#131856  av BrennaRacing

SÃ¥ morsome dere er :D

Snakk med Johnny Bravo på forumet. Han selger deler fra bilen sin...Veit ikke om han har solgt grøfterne da

#131870  av mr_2

Har spurt han...solgt.. :?

#131875  av BrennaRacing

Okay...Kjipt...

Da er vel eneste mulighet Toyota...Mener å ha hørt at de skal ha 1500 spenn per lykt. :shock:

Du kan jo kontakte Vazelina Bilopphøggeri. De har veldig mange deler, men er litt usikker på om de har til mr2 da...De holder til på Toten, men sender over hele landet.

Eller så er det jo noen her på forumet som har byttet front på bilen, å derfor ikke trenger lyktene mer

#131915  av KK-ma70

BrennaRacing skrev:Okay...Kjipt...

Da er vel eneste mulighet Toyota...Mener å ha hørt at de skal ha 1500 spenn per lykt. :shock:
Hva er det du klager over. Toyota skulle ha 5000kr for grøfgelyssett til mk3 supra :roll: D er kriminelt d... Ble en tur til Torshow bilrekvesitta istede.

Se etter på EBAY. Der kan det hende det ligger noe snacks.

#131916  av BrennaRacing

5000 :?: :shock:

Det er sinnsykt ja

Sånn er det når man har en litt skjelden bil vettu :D