Fikk noen bilder som viser hva som kan skje når du treffer ei høne i 180km/t

Vedlegg
02' Corolla Verso 1,8
x 94' MR2 GTI
x 94' MR2 GTI
spkstrp skrev:Det ser i alle fall ekte ut! Tror uansett at føreren kan være litt glad for at ikke fuglen traff han i trynet... I følge restene som er sprøytet rundt i bilen, må det i alle fall ha vært en del krefter i sving!chris skrev:Jeg lurer mer på om det er ekte jeg..hehe, det er det evige spørsmålet
grimfer skrev:Kan godt være.. men det er litt vanskelig å se for seg at en liten fugl skal treffe så dønn rett midt på frontruta og rett gjennom (ei frontrute tåler ganske mye, og er i tillegg ganske skråstilt)..spkstrp skrev:Det ser i alle fall ekte ut! Tror uansett at føreren kan være litt glad for at ikke fuglen traff han i trynet... I følge restene som er sprøytet rundt i bilen, må det i alle fall ha vært en del krefter i sving!chris skrev:Jeg lurer mer på om det er ekte jeg..hehe, det er det evige spørsmålet
Gjertsen skrev:Har dere ikke sett på MythBusters da? der testa de frossen og opptina høne mot glass.Haha,den var så jævlig bra.De skjøt frosne kyllinger igjennom et småfly.
Var samme effekten mener jeg å huske. og det "borrer" seg høll gjennom det meste!