TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pass opp for høner folkens.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #129954  av TEMIC

Fikk noen bilder som viser hva som kan skje når du treffer ei høne i 180km/t :shock: :shock:
Vedlegg
image001.jpg
image001.jpg (32.82 kiB) Vist 1349 ganger
image002.jpg
image002.jpg (38.81 kiB) Vist 1349 ganger
image003.jpg
image003.jpg (38.24 kiB) Vist 1349 ganger
image004.jpg
image004.jpg (27.54 kiB) Vist 1349 ganger

#129975  av TurboKnut

Jeg lå bak en BMW 5- serie på Autobahn som tok en måke eller noe slikt i samme fart. Fuglen forsvant inn gjennom ene "nyren" i grillen, fortsatte gjennom radiatoren som fikk stort hull.

Jeg lå bak BMW'n og så fuglen lette i feil retning. Det var bare å vente å se "hva skjer nå????"
Først kom masse fjær og "gugg", deretter kom masse røyk fra BMW'n som måtte ha tauebil for å fortsette.

:lol: Tenk å være flue på veggen i denne porscha da. - Sikkert ikke noe særlig å få restene av en høne som passerer mellom sjåfør og passasjer :lol:

#129987  av FireFox

Shit, han får en fin jobb med rengjøring vaffal :D

#130027  av spkstrp

crap :shock: Er jo faktisk bra at fyren ikke mistet kontroll over bilen, må være litt av et sjokk i 180 km/t

#130102  av BrennaRacing

Se i bakruta på bilde nummer 2!!!

ProRent...Treffe en høne i 180 med leiebil er fett :D

#130197  av Blueman

Hahhaha... Det jeg lurer på er hvor han fant den høna??
Er jo ikke vær dag man ser en høne langs veien :P

#130296  av spkstrp

chris skrev:Jeg lurer mer på om det er ekte jeg..
hehe, det er det evige spørsmålet ;)

#130310  av grimfer

spkstrp skrev:
Det ser i alle fall ekte ut! Tror uansett at føreren kan være litt glad for at ikke fuglen traff han i trynet... I følge restene som er sprøytet rundt i bilen, må det i alle fall ha vært en del krefter i sving!

#130315  av chris

grimfer skrev:
spkstrp skrev:
Det ser i alle fall ekte ut! Tror uansett at føreren kan være litt glad for at ikke fuglen traff han i trynet... I følge restene som er sprøytet rundt i bilen, må det i alle fall ha vært en del krefter i sving!
Kan godt være.. men det er litt vanskelig å se for seg at en liten fugl skal treffe så dønn rett midt på frontruta og rett gjennom (ei frontrute tåler ganske mye, og er i tillegg ganske skråstilt).. :)

#130348  av mr.two

Tror du skal være ganske detaljfiksert hvis du skal gidde å lage det der...

#130703  av Gjertsen

Har dere ikke sett på MythBusters da? der testa de frossen og opptina høne mot glass.
Var samme effekten mener jeg å huske. og det "borrer" seg høll gjennom det meste!

#130779  av mr_2

Gjertsen skrev:Har dere ikke sett på MythBusters da? der testa de frossen og opptina høne mot glass.
Var samme effekten mener jeg å huske. og det "borrer" seg høll gjennom det meste!
Haha,den var så jævlig bra.De skjøt frosne kyllinger igjennom et småfly.
Holdt på å le meg skakk av slow-motionene :lol: :lol:

#130840  av spkstrp

ganske morro kommentar på dagbladet sine sider.. "ferden ente i baksete" :roll: