TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Scion i Sarpsborg.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#130032  av celicat23

Syns scion xb'n er små kul, og kunne godt tenkt å bytte ut yaris verso'n mot en sånn en. Problemet er at den er alt for dyr.

#130038  av chris

ErikG skrev:Toyota skal ta inn biler som er rettet mot ungdom nå.
Stemmer jo ikke helt med det Toyota har sagt. De kutter jo ut blant annet MR2 og Celica fordi de vil "satse på volumsalg av biler til den generelle befolkning" og ønsker ikke å selge nisjebiler eller biler for spesielt interesserte. Men tøft om de har funnet ut at dette er på bærtur.

#130052  av spkstrp

chris skrev:
ErikG skrev:Toyota skal ta inn biler som er rettet mot ungdom nå.
Stemmer jo ikke helt med det Toyota har sagt. De kutter jo ut blant annet MR2 og Celica fordi de vil "satse på volumsalg av biler til den generelle befolkning" og ønsker ikke å selge nisjebiler eller biler for spesielt interesserte. Men tøft om de har funnet ut at dette er på bærtur.
om de skal selge disse kassene til ungdom istedet for mr2 og celica så tror jeg de fremdeles er på bærtur. Eller rettelse; For min del er det å være på bærtur, men det kan jo godt hende det blir en suksess..

#130087  av ErikG

Det skal komme en ny bil fra Toyota som skal være en mellomting av celica og mr2. Ikke spør meg hvordan den vil se ut.