TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kino i morgen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#12491  av chris

kennethx skrev:Så lenge tøffe biler kjører fort, så er det bra nok for meg :)
That's more like it :)

Man kan ikke si at Cannonball Run har en veldig god handling (mange feil og sånn), men de kjører fort med bil, og det er det som teller ;)
Og for ikke å snakke om Smokey and the Bandit 1 :twisted:

Største grunnen til å se Fast and the Furious-filmene er jo nettopp bilene ;)

#12500  av tahustvedt

Hehe...

Jeg har alle Cannonball-filmene på DVD og den første Smokey osv. De ruler!!!

#12509  av kennethx

som jeg sa i 2f%2f posten, jeg digga den :)

#12533  av erling

chris skrev: Har stor interesse for hjemmekino selv, men jeg liker å dra ut på kino likevel. Er liksom litt.. altså.. kino er kino :D Har litt sjarm det :)
Helt enig. Grise popcorn og se på laydies.. Kino er tingen! :D Har ikke noe å pirke på i THX-salen her i byn heller. Den gjør så absolutt jobben og vel så det.

#12850  av chris

Vel.. da har jeg sett filmen.. og.. jeg måtte ta på meg smekke etter ca ett minutt.. geeez, for noen doninger!! :shock: :shock: :shock:

I love it!! :D Denne blir å finne i min dvdsamling så fort den kommer.. og den skal stå ved siden av "fast and the furious" :D

#12852  av Dalan

argh, kinoen her har feil prioriteringer, den kommer jo ikke før 22.08 :x men før-premierer og norges-premierer på Play, Terminator, Bruce Almighty og sånt, det skal de ha.. :roll: men gidder ikke betale for å se den, så venter.. 8)

#12858  av Mr2 Mk2

[quote="Dalan"]argh, kinoen her har feil prioriteringer, den kommer jo ikke før 22.08 quote]

Hmm det er ganske merkelig da,hva er grunnen til dette mon tro?
Så om en måned kommer du og forteller alle hvor bra 2f2f var og hva som skjedde..litt synd da :?

#12873  av Erlend

Når man tenker på story og handling og slikt, foretrekker jeg definitivt Fast & The Furious - men det var en del av le av og noen "ooooh"-scener i 2Fast2Furious, + alle de utrolig fete bilene, så den må nok ved siden av 1eren i hylla ja!

PS:
La dere merke til de to MR2 mk3ene i filmen :D En med Veilside-kit, og en blå en...

#12877  av jan-erik

Erlend skrev: PS:
La dere merke til de to MR2 mk3ene i filmen :D En med Veilside-kit, og en blå en...
Selvsagt. Eneste som gjør filmen sebar :-) Er nok iallfall 3-4 med i filmen med Veilside kit. I scenen med Warehouse når alle kommer ut.

Synd det blir litt dyrt med et slikt kit. Kommer fort på 100.000,- bare for styling kit-et ferdig lakkert, men da er det vel ikke en karosseri bit igjen fra orginalt, mulig bagasjelokket er igjen. Så kommer fete 18" felger, turbokit mm. Runder nok 200K i påkost totalt. Har vært veldig fristet til å gjøre det jeg, men for å si det sånn finnes det masse annet kult til 400K også. Ikke sant Alf?

#12897  av @lpher

jan-erik skrev:
Erlend skrev: PS:
Selvsagt. Eneste som gjør filmen sebar :-) Er nok iallfall 3-4 med i filmen med Veilside kit. I scenen med Warehouse når alle kommer ut.

Synd det blir litt dyrt med et slikt kit. Kommer fort på 100.000,- bare for styling kit-et ferdig lakkert, men da er det vel ikke en karosseri bit igjen fra orginalt, mulig bagasjelokket er igjen. Så kommer fete 18" felger, turbokit mm. Runder nok 200K i påkost totalt. Har vært veldig fristet til å gjøre det jeg, men for å si det sånn finnes det masse annet kult til 400K også. Ikke sant Alf?
You got that one right JE :D

Synes ikke det var nok Supra's i 2F2F jeg...naturlig nok :D
...og de som var med....var det alt for mye etterpå montertplastikk på :D Hmmm....im gettin to old for this sh.... :D

@lpher

#12904  av chris

Erlend skrev:Når man tenker på story og handling og slikt, foretrekker jeg definitivt Fast & The Furious - men det var en del av le av og noen "ooooh"-scener i 2Fast2Furious, + alle de utrolig fete bilene, så den må nok ved siden av 1eren i hylla ja!

PS:
Storyen driter vi i :D

Jeg hadde frysninger fra første scene, og gjennom hele filmen :D Så utrolig mange herlige biler da !! :D :shock:

#12912  av erling

Sitter igjen med en følelse av ingen verdens ting etter å nettopp ha sett 2F2F. En helt grei måte å slå ihjel 2 timer, men ikke akkurat noe å hoppe i taket over. Ble litt oppgitt i begynnelsen da gutta fant ut de skulle hoppe "tøft" over broa.. :shock: Mensa-klubben neste.. Bilde

En skikkelig "midt på treet" film.. :?

#12920  av CelicaTurbo

sier meg enig med erling, filmen hadde kule biler men var ellers middelmådig: filmingen var panisk, effektene totalt overdrevet og like fotorealistisk som Simpsons. Når de kjørte i gatene var det greit og det så ekte ut, men selve streetracingen kunne like gjerne vært et bilspill på playstation. Bare se på traileren de viser på tv for tiden, alle racingscenene der ser jo ikke ekte ut overhodet :? Første filmen virket faktisk bedre der men så prøvde de ikke å være så ekstreme,.. i denne filmen virker det som om allt er data-animert for å gjøre det så ekstremt som mulig (broen f.eks, eller sladdingen gjennom svingene) og pga at de ikke klarte å få animasjonen til å se ekte ut så gjorde de den heller så forvirrende klippet at folk ikke ville få noe begrep for hva som egentlig skjedde.. alt i alt, kule biler, underholdende story, men selve streetracingen kunne de moderert seg en smule for det tar helt av med filmingen, sitter igjen med en følelse av irritasjon/oppgitthet pga "er det meningen at vi liksom skal tro på de lekebilene der?" under de værste scenene :shock: Rett og slett en middelmådig film :?

#12921  av Erlend

Brohoppinga var bare patetisk...

Jeg gikk glipp av første scenen fordi jeg måtte stå så lenge i kø for å få billett, var den virkelig SÅ bra??

#12924  av Dalan

jostein skrev:
Dalan skrev:argh, kinoen her har feil prioriteringer, den kommer jo ikke før 22.08
Hmm det er ganske merkelig da,hva er grunnen til dette mon tro?
Så om en måned kommer du og forteller alle hvor bra 2f2f var og hva som skjedde..litt synd da :?
Nei ikke vet jeg hva grunnen er.. men har sett den da, så det er ikke det, men vil se den på kino også ;)