TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter kan de ogsÃ¥....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#128654  av Lady_in_MR2

Så sant, så sant!Det viktigeste er å trives med seg selv.Det er mange som sliter med selvbildet selv om de er veltrente, hva er vitsen da liksom?
Da er det bedre å være såpass fornøyd og tilfreds at en ikke føler noe behov for å forandre kroppen sin..
For min egen del så liker jeg faktisk å trene, synest det gjør virkelig godt!Men har ikke planer om å bli verdens fit'este eller slankeste av den grunn...Jeg spiser som en hest og koser meg med godis med god samvittighet :D

#128666  av CelicaTurbo

rart hvordan en diskusjon om hvordan jenter også kan ha mekaniske kunnskaper og interesser, totalt sporer av og går i retning av noe som jenter rent stereotypisk er meget opptatt av; kropp og selvbilde :lol: Nå viser det seg riktignok i denne diskusjon at gutta er opptatt av det også, men jeg synes nå det var en artig retning på avsporingen :D

#128702  av lexusmann

LOL :D

#128716  av TheStig

hehe ikke ofte vi sporer av fra turbotrykk til pupper da 8)

#128730  av TurboKnut

TheStig skrev:hehe ikke ofte vi sporer av fra turbotrykk til pupper da 8)
Jeg synes det hører litt sammen jeg...... .....enspora som jeg er.... :roll:

#128761  av Lady_in_MR2

Jeg skifta forresten tennplugger selv her en dag.... :o
Jeg kjørte hjem fra jobb og plutselig kom det en skikkelig sånn pondus-lyd fra motoren litt sånn pling plong thooing, og en liten stund etter på hørtes bilen ut som en plenklipper på lystgass :?

Menmen den lille hobbymekker jenta her visste råd, opp med panseret for å sjekke og jeg greide faktisk å finne feilen heeelt på egen hånd!!!
En tennplugg hadde spruttet rett ut,merkelige greier...
Jeg har flytta til oslo nå , så da har jeg ikke min bror til å hjelpe meg lenger så da fannt jeg ut at jeg måtte fikse dette selv og det gjorde jeg,det var egentlig ikke vanskelig i det hele tatt!Selv om broren min sa på telefonen at jeg overhodet ikke måtte begynne å fikse det selv, jaja så feil kan han ta.. 8)

(fornøyd nååå?? :D )

#129036  av grimfer

Lady_in_MR2 skrev:(fornøyd nååå?? :D )
Veldig bra. Hadde noe sånt skjedd med meg, hadde jeg kanskje funnet ut av det, men vanlig prosedyre for meg er å ringe til en bror eller to, deretter en onkel, så til GT4CS og så være litt på gråten en stund. Og så blir jeg så fornøyd når jeg får noe til, at jeg straks må hjem og feire litt.

You go, girl! (eller noe sånt)