Heizan!
Med fare for å fornærme vedkommende...legger eg likevel ut bilder...Eg har i mange år vært opptatt av biler, men hele tiden blitt holdt tilbake av den såkalte "janteloven"
.
Da andre jenter begynte å sminke seg, drikke å flørte med gutter...hadde eg til mammas fortvilelse rommet fult av bil-bilder som eg klipte ut av blader eg stjal fra min 13 år eldre bror
og eg var i verkstedet og pussa på biler...første bilen eg var med på var i hagen hjemme med pappa, han kjøpte et vrak og retta opp,pussa og lakkerte...da var eg vel 11-12 år..og storkosa meg...senere ble det oppussing av en amazon som var blotrimma fra sverige, vi tok oss av karosseriet, eg pussa, sparkla, og pussa og pussa, maskerte...eg var den siste som sa meg fornøyd med jobben..godt å ha en far som støtta meg da..for gutta var fornøyd lenge før eg var det..så ble det pussa opp en saab..etter det stoppa det opp for man ble mobba og frosset ut av jentegjengen..
Hadde bestemt meg for å realisere drømmen om en grombil og er mer tent en noen sinne etter turen til Dagali og Rudskogen...Kosa meg stort da eg kunne legge meg på ryggen under en bil og skru...
Og er glad for å ha truffet ML, Neemi...
ML her er bilder eg tok...gutta trenger å se at jenter kan de også....
Med fare for å fornærme vedkommende...legger eg likevel ut bilder...Eg har i mange år vært opptatt av biler, men hele tiden blitt holdt tilbake av den såkalte "janteloven"

Da andre jenter begynte å sminke seg, drikke å flørte med gutter...hadde eg til mammas fortvilelse rommet fult av bil-bilder som eg klipte ut av blader eg stjal fra min 13 år eldre bror

Hadde bestemt meg for å realisere drømmen om en grombil og er mer tent en noen sinne etter turen til Dagali og Rudskogen...Kosa meg stort da eg kunne legge meg på ryggen under en bil og skru...
Og er glad for å ha truffet ML, Neemi...

ML her er bilder eg tok...gutta trenger å se at jenter kan de også....