TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jente i Celica Mk7

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#127759  av TheStig

uLL_soKKen! skrev:Gosh, hva skal du med henne da biler gir deg så mye Løøøv du vil ha uansett... Jeg for min del har gitt opp gutter, trenger da ikke de, mine interesser gir meg den kjærlighet jeg trenger, blir aldri såra (nesten ikke) og får det som regel som jeg vil (nesten)..

Eller var det bilen hennes du hadde lyst til å kose med i første omgang?
Da har du ikke opplevd motorras ...

#127761  av ekkoj

kaimagne skrev:http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=7871
Skrevet ut nå.. I sort/hvitt vel og merke, og uten nick, for det funka ikke..

#127781  av uLL_soKKen!

TheStig skrev:
uLL_soKKen! skrev:Gosh, hva skal du med henne da biler gir deg så mye Løøøv du vil ha uansett... Jeg for min del har gitt opp gutter, trenger da ikke de, mine interesser gir meg den kjærlighet jeg trenger, blir aldri såra (nesten ikke) og får det som regel som jeg vil (nesten)..

Eller var det bilen hennes du hadde lyst til å kose med i første omgang?
Da har du ikke opplevd motorras ...
jeg sa NESTEN ikke ... men at jeg har opplevd det har jeg ikke..

#127794  av TurboKnut

Det ække no særlig å stå på Gudsforlattfjellet i øsende pøsregn, eller i snøstorm og oppdage at du glemte å slukke lysa på din "kjære" da du forlot henne/han... - og oppdage at ikke bare bilens batteri men også mobiltelefonen som har gått på høygir med SMS'er også har mista peppen...
Da får man sånn elsk/hate følelse til den kjære...

OT: Jeg skal forresten kvitte meg med en veteranbil jeg har hatt siden 89, - som har blitt demontert i molekyler og pusset opp til å bli i utstillingsstand. Jeg har avslått massevis av bud på den, men siden den nå har "sovet" urørt i 4 år lar jeg den gå til en kamerat som jeg vet vil ta vare på den - og bruke den. DET føles som å selge halve sjela mi, helt utrolig hvor "ille" det er :cry: (selv om prisen er god).
(Rettelse - ikke "kvitte meg med" men "la gå fra meg"....)

#127815  av ekkoj

Bilen min er akurat som en dame. faktisk.

Den skriker etter noe nytt hele tiden (les reparasjoner), og så fort jeg har ordna det så er det noe annet som er galt...

Jeg kan gå og glede meg til å reise på en tur eller et stevne lenge, men så fem minutter før jeg skal dra får jeg ikke lov alikevel (fordi noe ikke er som det skal)

Og sjelden eller aldri sier bilen min rett ut hva som er galt..

#127876  av uLL_soKKen!

jaha, glad jeg ikke er sånn da... muahahaha...

#128222  av ekkoj

Anyway, da er et stykk visittkort fra ts-ogn.no levert under viskeren på et stykk sølv celica med fire stykk 19"