TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jente i Celica Mk7

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #116214  av BrennaRacing

Så en jente som kjørte i en sølvgrå Celica Mk7 (hvertfall den nyeste celicaen, husker ikke hva den heter :oops: ) på Bilxtra på Ryen ca klokka 16 på Lørdag. Noen her????

#117670  av Dont_Panic

muligheter for at det er naboen min, står hvertfal en i garasjen som kom dit for ca en mnd. siden, blir kjørt av en jente.. (bor like ved ryen) tenkte henge en flyer på den en dag, må bare få printa ut først :? 18" felger på den eller? står foresten en svart en ved ett hus i abilsøkrysset og om noen skulle eie den og se dette..

#117690  av BrennaRacing

Det er nok samme bilen vi snakker om da ja...Har sett henne to ganger på bilxtra på ryen. Har 18" felger ja...Pen bil...Mener jeg så den svarte celicaen et par ganger når jeg jobbet bortved østensjøvannet der.

#117810  av Dont_Panic

stemmer bra det, burde sett meg endel og da, kjører forbi ryen/abilsø/skullerud min 2 ganger om dagen.. svart mr2 mk2 med hvite spredere og hvite blinkere, sota "sidebakruter".. mulig det er du som kjører en "mørkegrønn eller hvordan farge det er" mr2 mk2? sett en sånn en rundt ryen mange ganger hvertfal, en rød en er og rundt abilsø ganske mye..

#117894  av BrennaRacing

Har ikke sett deg tror jeg. Men jeg har sett den røde en del ganger. Er en pakistaner eller no som kjører den. Ja, da er det nok meg du har sett ja, grønn MK2. Firmaet jeg jobber for er på Ryen, også har jeg jobbet et par måneder bortved østensjø, så jeg har vært rundt i det området en stund

#127114  av AndreasP

Den svarte MK7 Celica'n som står i Abildsø krysset kjøres av kusina til en kompis ;) Har mast meg til å få kjøre den engang :P Sprek selv om det ikke er gjort noe med den :)

#127119  av jumbo

Men for svarte da! SÃ¥ mye bilprat! Til poenget!

Var dama noe fin!? :lol:

#127324  av BrennaRacing

Det husker jeg faktisk ikke :oops:

Er lenge siden da :D

#127340  av celicat23

Kan ikke ha vært grise stygg, siden du laget denne tråden ;-)

#127342  av Fredrik

celicat23 skrev:Kan ikke ha vært grise stygg, siden du laget denne tråden ;-)
Ikke ekstremt pen heller, siden han ikke husker ;)

Pene jenter legger seg godt i minnet mitt hvertfall :)

#127490  av uLL_soKKen!

Gosh, hva skal du med henne da biler gir deg så mye Løøøv du vil ha uansett... Jeg for min del har gitt opp gutter, trenger da ikke de, mine interesser gir meg den kjærlighet jeg trenger, blir aldri såra (nesten ikke) og får det som regel som jeg vil (nesten)..

Eller var det bilen hennes du hadde lyst til å kose med i første omgang?

#127753  av ekkoj

Står en av de nyeste celicaene med 19" i garasjen her på jobben på ullevål. Står på en av bilxtra's parkeingsplasser og jeg mistenker at det er en jente som kjører den, hyggelig dame, får alltidlitt rabatt når jeg handler hos henne.

#127754  av kaimagne

ekkoj skrev:Står en av de nyeste celicaene med 19" i garasjen her på jobben på ullevål. Står på en av bilxtra's parkeingsplasser og jeg mistenker at det er en jente som kjører den, hyggelig dame, får alltidlitt rabatt når jeg handler hos henne.
Men sørg nå for å dele ut et visittkort da mann! :twisted:

#127756  av ekkoj

kaimagne skrev:
ekkoj skrev:Står en av de nyeste celicaene med 19" i garasjen her på jobben på ullevål. Står på en av bilxtra's parkeingsplasser og jeg mistenker at det er en jente som kjører den, hyggelig dame, får alltidlitt rabatt når jeg handler hos henne.
Men sørg nå for å dele ut et visittkort da mann! :twisted:
I would if I could.. :)

Hvor får jeg tak i sånne?

#127757  av kaimagne