fredags kvellen var i ferd med og bli natt, meg og celicagutten sto på shellen på bryne. etter en liten men røykfull burnout med min corolla ke35 og noen bå lys senere var jeg to plater og 3000 fattigere, kan ikke forstå det
. de er over alt nå for tiden
.
jeg var ganske heldig, bilen skulle vært godkjent i april, omregistreringa var ikke betalt, kjørte fremdeles med blåe lapper på regg-plata, fire 195/65 15 som er nesten sliks og etter en herlig burnout så sitter jeg med lappen i lomma men 3000 fattigere
.
det ble også et lite ts-ogn treff også utav det hele, mens de stod der så så de en her fra forumet som de vinket bort(husker ikke hva han het). han hadde grønne hoved lys og sotet vinduer helt fram på sin sølv grå carina, han slapp unna med bot men måtte fjerne sotinga.
celicagutten hjalp meg med og taue bilen til garasjen på nærbø*takker*

jeg var ganske heldig, bilen skulle vært godkjent i april, omregistreringa var ikke betalt, kjørte fremdeles med blåe lapper på regg-plata, fire 195/65 15 som er nesten sliks og etter en herlig burnout så sitter jeg med lappen i lomma men 3000 fattigere

det ble også et lite ts-ogn treff også utav det hele, mens de stod der så så de en her fra forumet som de vinket bort(husker ikke hva han het). han hadde grønne hoved lys og sotet vinduer helt fram på sin sølv grå carina, han slapp unna med bot men måtte fjerne sotinga.
celicagutten hjalp meg med og taue bilen til garasjen på nærbø*takker*
95 mod carina st.vogn 2,0 gli
x 85 mod mercedes 300 w124
x 84 mod sierra 2,0 l 2stk
x 85 mod camry 1,8 dx 2stk
x 77 mod corolla 1,2 ke35
x 91 mod celica 2,0 gti
x 84 mod carina 1,6 dx
x 83 mod starlett 1,3 dx
x 85 mod mercedes 300 w124
x 84 mod sierra 2,0 l 2stk
x 85 mod camry 1,8 dx 2stk