TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• en noksÃ¥ "vanlig" kvell for øxseth

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #126222  av Ã¸xseth

fredags kvellen var i ferd med og bli natt, meg og celicagutten sto på shellen på bryne. etter en liten men røykfull burnout med min corolla ke35 og noen bå lys senere var jeg to plater og 3000 fattigere, kan ikke forstå det :roll: . de er over alt nå for tiden :shock: .
jeg var ganske heldig, bilen skulle vært godkjent i april, omregistreringa var ikke betalt, kjørte fremdeles med blåe lapper på regg-plata, fire 195/65 15 som er nesten sliks og etter en herlig burnout så sitter jeg med lappen i lomma men 3000 fattigere :mrgreen: .

det ble også et lite ts-ogn treff også utav det hele, mens de stod der så så de en her fra forumet som de vinket bort(husker ikke hva han het). han hadde grønne hoved lys og sotet vinduer helt fram på sin sølv grå carina, han slapp unna med bot men måtte fjerne sotinga.

celicagutten hjalp meg med og taue bilen til garasjen på nærbø*takker*

#126224  av BrennaRacing

Kjipe greier...Men du var jo litt heldig da...Man skal jo egentlig miste lappen i 6 måneder eller no for burning :(

#126228  av Ã¸xseth

ja jeg vet det, men siden jeg er lastebil sjåfør og lever av lønna jeg får<fra linjegods fikk jeg beholde lappen. :D

#126231  av TheStig

utrolig. Vi som kjører taxi får strengere straff mtp lappen. Årsak: vi som er yrkessjåfører burde vite ekstra godt hvor viktig det er å kjøre ordentlig i trafikken

#126277  av sindrejl

ja fordi en burnout er livsfarlig.... :( er så overdrevent.. enhver kan også være "uheldig" og gi litt for mye clutch vips så har man en burn :D har flust av "unnskyldninger" om purken skulle stoppe meg for sånnt piss

#126282  av Amund

BrennaRacing skrev:Kjipe greier...Men du var jo litt heldig da...Man skal jo egentlig miste lappen i 6 måneder eller no for burning :(
3mnd og oppover, kommer an på hva som har foregått. Og de står stort sett uforsvarlig kjøring/opptreden i tiltalen. gjorde de i vert fall for meg :?

#126369  av Kjelliken

:D Ingen tvil om at oss yrkes sjofører skulle vite bedre.. bare tenk på alle de kreftfremkallende gassene i røyken på dekka da. :twisted:
Er jo dødsen farlig..... vel WHOE REALLY GIVES A FUCK ANYWAY? :evil:

Vem liker ikke lukten av svidd gummi ( jo det skal jeg si dere ( det er de fordømte politikerene som vil slikke ballene av deg for og få våre stemmer for så røske dem av så snart du nevner ordet bil...) så det så) :x

ellers hørtes det de4r ut som en koselig kveld :wink:

#126525  av Ã¸xseth

Kjelliken skrev::D Ingen tvil om at oss yrkes sjofører skulle vite bedre.. bare tenk på alle de kreftfremkallende gassene i røyken på dekka da. :twisted:
Er jo dødsen farlig..... vel WHOE REALLY GIVES A FUCK ANYWAY? :evil:

Vem liker ikke lukten av svidd gummi ( jo det skal jeg si dere ( det er de fordømte politikerene som vil slikke ballene av deg for og få våre stemmer for så røske dem av så snart du nevner ordet bil...) så det så) :x

ellers hørtes det de4r ut som en koselig kveld :wink:
stemer, litt spenning i hvredagen må til. vist ikke hadde vi aldri overlevd de trøtte å nokså kjedelige arbeidsdagene.
og svidd gummi får vi nesten en organisk følelse(sjampo reklamen) :lol:

angående de politikerene, håper jeg at bondevik går av....