TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Etterlyser eier

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#12277  av @lpher

Paoblo skrev:Hallois folkens! Den bilen har en kompis av meg kjøpt i trondhjem for fjortendager siden. Var STORE hull i dørene, "klargjort" for stereo...
Kjører forresten en mk2 90 /na selv, skal prøve å få tatt noen bilder etterhvert. Er vel blitt 8. mr2`er her i lille Mosjøen nå..
Du får poppe innom på jobb hos meg på Bilradiospesialisten, og få fylt de høla da? :D

@lpher

#12284  av Paoblo

Han har satt i noe greier der, men du skal ikke se bort ifra at jeg kommer med min bil og skal ha noe sjæsj :D Noen som kan si meg om 6.5 " går bra? (passer i døra) har som sagt en 90 mod..

#12292  av CelicaTurbo

Det kommer litt ann på bilen om du får maks 5 1/4" eller 6.5" etter erfaringer til andre medlemmer her, og vi har egentlig ikke funnet noe mønster i dette. For min del passet 6.5" perfekt i min eks '92 MR2 mens andre ikke klarer å få mer enn 5 1/4" presset inn. Det virker også som om dette er uavhengig av om bilen ble levert orginalt med forsterker og liten sub eller ikke (min hadde ikke dette orginalt).

i praksis vil det si at du nesten må ta av dekselet å måle for å finne ut..

#12358  av Mr2 Mk2

MRQ skrev::) :p :o
Hvor bor du,du er tydligvis på jakt etter en mr2 mk1 samma som meg.. :D

#12364  av MRQuoc

Drammen\E18\Tønsberg , ser ut som jeg danser tango mot Bergen snart

#12365  av MRQuoc

sliter du med kronarser?
for det sliter jeg med akkurat nå...
ellers kan vi sjekke om vi kan finne noe sammen utenlandsk ? ;]